Tati1050 Posted October 16, 2022 Posted October 16, 2022 Enkele maanden geleden kreeg ik bij een bestelling bij Barbiere di Figaro een potje TFS Pomeriggio cadeau. Ik vind dit een mooi zeepje met een bijzondere geur. Dat potje is nu op en ik zou ook de andere producten van dezelfde pin-up lijn eens willen proberen: de Matino en/of de Sera. Het enige wat met tegenviel was de grootte van het potje (70 gr) Pommerigio: te smal om de kwast comfortabel te laden. Mijn vraag is nu: zijn alle potjes van TFS zo smal? Ik merk dat er ook potjes zijn van 150 gr, maar zijn die dan ook breder? En welk van beide geuren - Sera of Matino - vinden jullie het lekkerst? Of koop ik ze allebei? En verder: zijn ook de bijhorend aftershaves van deze lijn de moeite waard? Ik kijk uit naar jullie ervaringen en reacties. 1
koenfucius Posted October 16, 2022 Posted October 16, 2022 Ik vind ze alle 3 wel iets hebben. Lichte voorkeur voor de Mattino. Inderdaad, potjes zijn iets te klein om handig met de kwast te laden. Ik kan echter niet helpen met de aftershaves of grotere potten.
dhr K Posted October 17, 2022 Posted October 17, 2022 Alleen de pin-up lijn heeft kleine potjes. Ze zijn alle drie lekker en goed. De AS heb ik niet geprobeerd
Soapcollector Posted October 19, 2022 Posted October 19, 2022 Ik heb de Sera (kleine 100ml potje) maar ruikt en scheert echt geweldig!
Recommended Posts