Levi Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Gisteren ben ik in contact gekomen met Gile van Highlander Brushes uit Montenegro om een Chubby geïnspireerd handvat te maken. Ik had nog een synthetische 26mm G5C liggen die ik zelf zal zetten. Gile zal het handvat maken en het gat boren om de knot er in te kunnen lijmen na dat ik de afmetingen doorgegeven heb. Prijzen zijn heel democratisch alsook de verzending. Ik kijk er alvast naar uit. Hier alvast een paar foto’s van zijn laatste creatie. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Nee, ik ga niet kijken!! 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted October 8, 2022 Author Share Posted October 8, 2022 18 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Nee, ik ga niet kijken!! 25€ voor een handvat, daar zal je broek niet van verslijten 😎😂 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted October 9, 2022 Author Share Posted October 9, 2022 Ziet er al goed uit 😎. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 Ziet er goed uit. Hoe hoog ga die kwast zetten? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted October 19, 2022 Author Share Posted October 19, 2022 11 uren geleden, wimbouman zei: Ziet er goed uit. Hoe hoog ga die kwast zetten? Dit zal 52 of 54 mm worden. Het is een fan knot dus wil deze ook niet te hoog zetten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 On 10/19/2022 at 9:21 PM, Levi said: Dit zal 52 of 54 mm worden. Het is een fan knot dus wil deze ook niet te hoog zetten. Precies wat ik dacht. Zo laag mogelijk is voor deze vorm het beste, zowel de looks als de performance. Ben benieuwd hoe het wordt! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted October 27, 2022 Author Share Posted October 27, 2022 Ondertussen geleverd en meteen de knot gepast. Alles naar wens. Dus dit weekend weet ik wat te doen… lijmen😏😎. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 26 Author Share Posted September 26 Er is terug iets in de maak 😅😉 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 26 Author Share Posted September 26 De kleur is gekozen, mooi kleurtje toch? Er komt ook een munt onderaan in het handvat en dit zou in messing zijn. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 26 Author Share Posted September 26 De vorm van het handvat zal net zoals de afbeelding zijn, een kortere versie van zijn G2 vorm. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts