Jump to content

Natscheren en bloedverdunners

JvdK

Recommended Posts

Sinds kort moet ik bloedverdunners gebruiken. Of dit tijdelijk of blijvend is moet nog duidelijk worden. Nou ben ik erg van het gebruik maken van aanwezige kennis bij ervaringsdeskundigen. Mijn vraag is, als je bloedverdunners gebruikt, wat is dan een goede manier om bloedinkjes te stelpen?

De beste manier weet ik wel; jezelf vooral niet snijden. Ik denk dat we allemaal wel de ervaring hebben dat dit helaas niet altijd lukt. Wel merk ik bij mezelf dat een open mes er nu even wat minder aantrekkelijk uitziet……

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaring(en).

Gebruik ook al jaren een bloedverdunner ( Acetyl  80 mg 1x per dag) en sluit me bij Tony aan.

Gebruik na iedere scheerbeurt wel aluin. Dat is genoeg om kleine wondjes direct te stelpen.

Gebeurt me nog zelden maar wanneer ik me met het open mes wat dieper raak dan heb ik wel iets meer werk om het wondje te dichten.

Aluinstift , even geen balsem gebruiken , droog houden en het wondje is meestal na 5 minuten wel onder controle.

Dus het gebruik van een bloedverdunner is voor mij absoluut geen reden en ook geen nooit geweest, om mijn open mes aan de kant te leggen

• I like it 3