bartje-p Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Hi, Ik krijg de laatste tijd een fout bij het uploaden van een foto via de ipad. Zowel in Safari als in Edge. Op het moment dat ik een foto wil kiezen als bijlage uit de fotobibliotheek, blijft de browser hangen en de afbeelding geeft de melding “bezig met uploaden”, terwijl er niets meer gebeurt. Voor de zekerheid heb ik het in beide browsers gebruikt, zonder verschil. Op een pc met windows gaat het zonder problemen. Bekend? Reproduceerbaar bij anderen?
ChrisVanMeer Posted September 19, 2022 Posted September 19, 2022 Komt mij niet bekend voor. Is het een hele grote foto?
bartje-p Posted September 19, 2022 Author Posted September 19, 2022 nee hoor, uit mijn hoofd 400 Kb, maar kan ik wel nakijken als dat heel relevant is? Ik heb hem via google photos opgeslagen op de ipad, en probeer hem vandaar uit de bibliotheek toe te voegen (kan hem dus wel selecteren).
ChrisVanMeer Posted September 19, 2022 Posted September 19, 2022 Test van mij met een foto gemaakt op mijn ipad en gelijk ingevoegd Testje gaat bij mij goed.
bartje-p Posted September 19, 2022 Author Posted September 19, 2022 Ook foto met ipad zelf gemaakt, en kan die ook toevoegen. Vervolgens ook foto in kwestie geselecteerd, en dat gaat nu ook weer goed. Heb vooraf ook alle historie uit browser verwijderd en opnieuw ingelogd. Blijft raar verhaal….
Recommended Posts