marco Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Kent iemand de Avena Kinesia Artic Lotion toevallig? Deze dus: http://diodrogist.nl/webshop/product/puig/artic-lotion-kinesia-after-shave/id/397880" onclick="window.open(this.href);return false; De naam Artic doet vermoeden dat het een flinke mentholkick bevat. ik zag toevallig dat ze daar tegenwoordig ook Floid en Florida Water verkopen. Is die vigoroso te vergelijken met de Italiaanse amber, of totaal anders? Dan kan ik daar eens gaan ruiken, want ik wil nou toch wel eens weten hoe het ruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steefmobiel Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Als je een mentholkick zoekt en je de amber lekker vind, dan ga je de vigoroso zeker waarderen. De vigoroso is zeg maar de hardere, kruidigere variant van de amber en geeft een heerlijke mentholkick. Wat betreft de kinesia, deze zou een heel sterke mentholkick hebben en voornamelijk in de zomer gebruikt worden. De verzorgende waarden worden als nihil bestempeld en een asb wordt aangeraden. De huidige variant die wordt aangeboden is van een nieuwe fabrikant met veel minder alcohol en wordt door de spanjaarden minder gewaardeerd op ontsmettings mogelijkheden.(deze info komt van foroafeitado.com, een spaanse shavingsociety) mvg stephan Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 (edited) hmmm, dan kan ik deze beter links laten liggen en voor de osage rub gaan. Wat betreft de Floids; ik word steeds nieuwsgieriger, ik hou de dio's in de buurt in de gaten, ik moet het een keer ruiken! misschien kan ik dan "subtiele hints" gaan geven voor de kerst.... hoewel ik net ook een heerlijke EDT heb ontdekt.... Edited December 9, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 oh ja, by the way. iedereen kan zich vrij voelen om dit topic te "hijacken" voor een andere "kent iemand deze?". Wel interessant om zo nieuw spul te ontdekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 hmmm, dan kan ik deze beter links laten liggen en voor de osage rub gaan.Wat betreft de Floids; ik word steeds nieuwsgieriger, ik hou de dio's in de buurt in de gaten, ik moet het een keer ruiken! misschien kan ik dan "subtiele hints" gaan geven voor de kerst.... hoewel ik net ook een heerlijke EDT heb ontdekt.... Thanx voor de Dio tip. Zit er een in de buurt van mijn werk. Maar eens een keer die Floids ruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Ik weet niet of elke zaak ze heeft staan hoor. het zijn franchisers, dus ze hebben niet allemaal hetzelfde in de winkel. Floid staat wel sinds kort in de webshop, dus het is mogelijk dat een aantal zaken het heeft staan. Onze DIO heeft bijvoorbeeld een hoop Proraso en dat hebben ze ook niet allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Het heeft geen haast hoor. Maar het is wel makkelijk als je een keer iets kan ruiken voor je het besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 Het heeft geen haast hoor. Maar het is wel makkelijk als je een keer iets kan ruiken voor je het besteld. Juist! Daarom ben ik ook terughoudend met een hele fles te bestellen, je zit wel meteen met een halve liter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts