Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn kastje in de badkamer begint toch al zo langzamerhand aardig vol te raken met scheerzepen, pre/aftershave en wat nog meer zij.

Ik wil deze spullen wat georganiseerder opslaan in mijn badkamer.

Heeft iemand ervaringen met plastic(tupperware) bakken om je zepen etc in op te slaan>

bedankt! 

• I like it 1
Posted

Mijn scheergerief ligt allemaal in een kast, er is niets mis mee is om die in een plastic bak te leggen. Al dan niet afgesloten. Het enigste wat ik zou doen mocht de bak met deksel afgesloten worden is de zepen die juist gebruikt werden helemaal laten opdrogen alvorens ze weg te leggen. 

• Agreed 3
Posted

Bij de Action hebben ze doorzichtige opbergboxen te kust en te keur in allerlei maten. Ik ben recentelijk verhuisd naar n tijdelijk appartement in afwachting van mijn definitieve appartement. Dus.... ik moet (tijdelijk) woekeren met ruimte nu en ik vind dat n prima oplossing om gesorteerd zeepjes en balmpjes etc. etc. in op te slaan. Het is wel zo makkelijk dat je kunt zien wat er in de boxen zit.

• I like it 2
  • 7 months later...
Posted
Op 24-8-2022 om 04:06, Soapcollector zei:

Mijn kastje in de badkamer begint toch al zo langzamerhand aardig vol te raken met scheerzepen, pre/aftershave en wat nog meer zij.

Ik wil deze spullen wat georganiseerder opslaan in mijn badkamer.

Heeft iemand ervaringen met plastic(tupperware) bakken om je zepen etc in op te slaan>

bedankt! 

Kruidvat heeft ronde curverbakjes, drie voor net geen vier euro. Schroefdeksel.

• I like it 2