Jump to content

Lothur

ChrisVanMeer

Recommended Posts

Hoi!

Ik wil wel eens een keer een Lothur zeep uitproberen, maar kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit en de geuren zijn?

Is het kwalitatief goed spul? En bij welke geuren moet ik wegblijven? Ik kijk nu naar het assortiment bij de Mijn Baard webshop. Daarvan weet ik dat ze die verkopen.

• I like it 1

De zepen zijn best oké, de eerste versie die ik probeerde was wel een croap, tussen zeep en crème maar ondertussen zou de nieuwe formule harder zijn. Prestaties van de zeep zijn wel goed. De geuren die ik gehad heb waren Tears en Calm, Tears is een citrus/mandarijn geur die mij wel goed beviel, Calm daarentegen vond ik tegenvallen waar de geur vooral synthetisch was een mix van lavendel met een groene toets. Met de aftershaves heb ik geen ervaring.

• I like it 2
  • Thanks! 1

Over de geuren kan ik niet oordelen aangezien ik enkel de unscented Løthur Nude scheerzeep bezit. Glij-eigenschappen zijn goed en het gevoel na het scheren is ook prima. Het minimalistische design van de labels vind ik knap en tijdloos. Grootste nadeel voor mij is dat de potten vrij klein zijn (ongeveer 83mm binnendiameter), wat het laden van grotere kwasten wat moeilijker maakt.

• I like it 2
  • Thanks! 1