DoubleB Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Donderdag binnen gekregen, de Simpson TSN Limited Edition Phyl8 Best badger #55/200. Een uitgebreide review volgt later, maar ik wilde de foto's toch graag even delen =)
Snuff Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Mooi, dat jij die al hebt en Marcel nog tot na nieuwjaar moet wachten Benieuwd naar je review
Marcel Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Ik mag hopen dat het niet zo lang duurt! Maar hij ziet er erg goed uit!
talibeard Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Ik kan zonder enige jaloezie zeggen dat ik me afvraag wie er nu in 's hemelsnaam zo'n lelijk ding wil hebben. Als je het héél vriendelijk vraagt wil ik hem wel eventueel zorgdragen voor het afvoeren ervan... Mooie kwast man, en ik ben benieuwd naar je bevindingen!
DoubleB Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 Ik kan zonder enige jaloezie zeggen dat ik me afvraag wie er nu in 's hemelsnaam zo'n lelijk ding wil hebben. Als je het héél vriendelijk vraagt wil ik hem wel eventueel zorgdragen voor het afvoeren ervan... Haha! Mocht je willen
Marcel Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Heb je hem inmiddels al gebruikt? Ik heb die van mij vanavond even geweekt, schoongemaakt met wat shampoo en daarna een testlather gemaakt. Dat ging als de brandweer! Hij valt wel groter uit dan ik had verwacht, nog weer wat groter dan mijn Duke 3.
DoubleB Posted December 12, 2013 Author Posted December 12, 2013 Heb de kwast twee keer gebruikt nu. Te weinig om er een zinnig oordeel over te vellen, maar genoeg om te melden dat het een fijne kwast is! Groter dan een Duke 3 (meer bloom in de knot) en een iets hogere loft. Maakt dat deze kwast geschikt is voor alles (zeep, creme, bowl, gezicht etc.) De tips zijn verbluffend zacht voor een Best van Simpson en het schuimen gaat idd als de brandweer!
Marcel Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Dat de tips er zacht zijn was me ook al opgevallen, op het eerste gevoel zachter dan mijn Duke 3.
Snuff Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Dat de tips er zacht zijn was me ook al opgevallen, op het eerste gevoel zachter dan mijn Duke 3. Goed om te horen, ben ik blij dat ik hem niet kocht want de Duke 3 vond ik al wat aan de zachte kant. Veel plezier aan de nieuwe eigenaars!
Recommended Posts