Jump to content

Recommended Posts

Posted

Donderdag binnen gekregen, de Simpson TSN Limited Edition Phyl8 Best badger #55/200. Een uitgebreide review volgt later, maar ik wilde de foto's toch graag even delen =)

0ckadfl.jpg

kNwC0Nt.jpg

JtXpbdb.jpg

alGMeBa.jpg

Posted

Ik kan zonder enige jaloezie zeggen dat ik me afvraag wie er nu in 's hemelsnaam zo'n lelijk ding wil hebben. Als je het héél vriendelijk vraagt wil ik hem wel eventueel zorgdragen voor het afvoeren ervan... :mrgreen:

Mooie kwast man, en ik ben benieuwd naar je bevindingen!

Posted
Ik kan zonder enige jaloezie zeggen dat ik me afvraag wie er nu in 's hemelsnaam zo'n lelijk ding wil hebben. Als je het héél vriendelijk vraagt wil ik hem wel eventueel zorgdragen voor het afvoeren ervan... :mrgreen:

Haha!

Mocht je willen :mrgreen:

Posted

Heb je hem inmiddels al gebruikt?

Ik heb die van mij vanavond even geweekt, schoongemaakt met wat shampoo en daarna een testlather gemaakt. Dat ging als de brandweer!

Hij valt wel groter uit dan ik had verwacht, nog weer wat groter dan mijn Duke 3.

Posted

Heb de kwast twee keer gebruikt nu. Te weinig om er een zinnig oordeel over te vellen, maar genoeg om te melden dat het een fijne kwast is!

Groter dan een Duke 3 (meer bloom in de knot) en een iets hogere loft. Maakt dat deze kwast geschikt is voor alles (zeep, creme, bowl, gezicht etc.) De tips zijn verbluffend zacht voor een Best van Simpson en het schuimen gaat idd als de brandweer!

Posted
Dat de tips er zacht zijn was me ook al opgevallen, op het eerste gevoel zachter dan mijn Duke 3.

Goed om te horen, ben ik blij dat ik hem niet kocht want de Duke 3 vond ik al wat aan de zachte kant. Veel plezier aan de nieuwe eigenaars!