Soapcollector Posted June 30, 2022 Share Posted June 30, 2022 Hallo, Ik zoek een scheerzeep die op de aftershave splash van clubman pinaud lijkt. Ik vind hun eigen scheerzeep meer naar vanillie ruiken. Op internet zag ik Clubguy staat, maar ik ben bang dat die ook teveel naar vanillie ruikt. Iemand een suggestie voor mij? Alvast dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted August 20, 2022 Author Share Posted August 20, 2022 Klein schopje van mij, Ik zie dat er nu ook Clubhouse is van Fine, iemand hier ervaring mee? Ik ben nog steeds opzoek naar een scheerzeep dit naar de Clubman Pinaud aftershave splash ruikt, maar het lijkt me zonde om 30 euro uit te geven en weer een scheerzeep te kopen die te veel naar vanille ruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Ik heb geen ervaring met bovenstaande zepen maar Clubguy en Clubhouse zouden geen vanille bevatten. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted August 20, 2022 Author Share Posted August 20, 2022 Heel hartelijk bedankt. Beide geurbeschrijvingen op de Alfamen deden mij twijvelen, maar hierdoor kan ik een betere keuze maken! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Nu heb ik zelf eens bij PAA gekeken en daar is de beschrijving toch anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted August 20, 2022 Author Share Posted August 20, 2022 Die aftershave is echt geweldig, je ruikt er veel in, vooral de bergamot (denk ik) en vanille hierin in niet overheersend, niet zoals de Pinaud Vanilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts