DoubleB Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Een drietal schitterende kwasten van Lee Sabini binnen gehad. Believe the hype; ze hebben geltips en dat voelt geweldig! Verder niet teveel woorden aan vuil maken, gewoon kijken =) 2XL 28x47 Polo 26x51 Chief 27x55 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Mooie kwastjes! Niet goed voor de verzamelaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Heavenly. Echt prachtig mooie borstels. Moge ze voor lange tijd je gezicht verwennen met hun allerzachtste tipjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Hoewel ze voor mijn smaak te groot zijn, vind ik het wel geweldig mooie kwasten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Waar heb je ze gekocht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Morris & Fordran kwasten zijn niet via een webshop te koop. Je moet ze bestellen via Lee Sabini door hem een email te sturen. Hij maakt ze dan precies naar jouw wensen. De Simpson TSN LE is een limited run voor leden van The Shave Nook forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Morris & Fordran kwasten zijn niet via een webshop te koop. Je moet ze bestellen via Lee Sabini door hem een email te sturen. Hij maakt ze dan precies naar jouw wensen. Hoe was je contact met hem? Ik lees daar namelijk niet al te beste dingen over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Mooie kwasten, maar wat moet ik me voorstellen bij geltips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Hoe was je contact met hem? Ik lees daar namelijk niet al te beste dingen over. Uitstekend contact gehad, heb geen enkel probleem gehad en we hebben toch flink wat mails gewisseld. Duurt soms alleen een paar dagen voor je een reactie krijgt. Mooie kwasten, maar wat moet ik me voorstellen bij geltips? Ik vind het zelf te vergelijken met een fluweelzacht gevoel. Kan het verder niet zo goed uitleggen, je moet het eigenlijk ervaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 die polo is echt supermooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Hoe was je contact met hem? Ik lees daar namelijk niet al te beste dingen over. Mooie kwasten, maar wat moet ik me voorstellen bij geltips? Ik vind het zelf te vergelijken met een fluweelzacht gevoel. Kan het verder niet zo goed uitleggen, je moet het eigenlijk ervaren. Ze zijn heel mooi hoor, maar de haren zijn dus ergens mee bewerkt om ze zachter te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Ik vind het zelf te vergelijken met een fluweelzacht gevoel. Kan het verder niet zo goed uitleggen, je moet het eigenlijk ervaren. Dus komen we een keer met z'n allen bij je langs anders blijven we ons afvragen hoe het aanvoelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Volgens mij is het geen geheim dat kwasten vaak bewerkt/gebleekt worden om ze zachter te maken. Weet niet hoe en wat er gebeurd bij M&F kwasten, maar er zal wat mee gebeurd zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Dit topic van DoubleB was voor mij de aanleiding een kwast te gaan bestellen. Mailcontact verliep voorspoedig. Ik wist dat ik een Polo wou hebben (ik had al vaak bijna een Simpsons Polo 8 gekocht). We waren het snel eens over een butterscotch polo met 25mm 2 band knot en een loft van 52mm. Vandaag werd de kwast bezorgd en hij staat nu en het sop. Een paar keer testschuimen en dan voor het echie. Ik ben heel benieuwd, in de hand voelt de kwast al heel fijn aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Dit topic van DoubleB was voor mij de aanleiding een kwast te gaan bestellen. Mailcontact verliep voorspoedig. Ik wist dat ik een Polo wou hebben (ik had al vaak bijna een Simpsons Polo 8 gekocht). We waren het snel eens over een butterscotch polo met 25mm 2 band knot en een loft van 52mm. Vandaag werd de kwast bezorgd en hij staat nu en het sop. Een paar keer testschuimen en dan voor het echie. Ik ben heel benieuwd, in de hand voelt de kwast al heel fijn aan. Hoelang tussen het moment dat je echt de bestelling plaatste en levering? O en Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Vandaag ontvangen, 11 december de betaling overgemaakt. Op 7 december de eerst mail gestuurd en op 11 december het antwoord en wat mails heen en weer. Pic komt, maar hij staat nog even zijn haar te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Haar gewassen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Mooi! Lijkt alleen wel op de foto of het een 3 band is? Weet niet hoe het in het echt is, of dat de foto wat vertekend? Ik heb deze gehad vandaag; Geen Blond Badger, maar Rooney Heritage 2 band haar. Heeel zacht (geen gel tips) dunnere haartjes en daardoor meer flex in de knot. Morgenochtend aan de beurt, kom er dan op terug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Mooie kwasten heren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts