Jump to content

Morris & Forndran kwasten (Pic Heavy)

DoubleB

Recommended Posts

Een drietal schitterende kwasten van Lee Sabini binnen gehad. Believe the hype; ze hebben geltips en dat voelt geweldig! Verder niet teveel woorden aan vuil maken, gewoon kijken =)

niNQ9J7.jpg

xqzDhLZ.jpg

bVVA2Ef.jpg

2XL 28x47

6snoXFE.jpgjW4Gpmf.jpg

k8AJ8vs.jpg

Polo 26x51

v6Syl2c.jpg

1AkjW3k.jpg

Chief 27x55

AGpP3Hx.jpg

Morris & Fordran kwasten zijn niet via een webshop te koop. Je moet ze bestellen via Lee Sabini door hem een email te sturen. Hij maakt ze dan precies naar jouw wensen.

De Simpson TSN LE is een limited run voor leden van The Shave Nook forum.

Morris & Fordran kwasten zijn niet via een webshop te koop. Je moet ze bestellen via Lee Sabini door hem een email te sturen. Hij maakt ze dan precies naar jouw wensen.

Hoe was je contact met hem? Ik lees daar namelijk niet al te beste dingen over.

Uitstekend contact gehad, heb geen enkel probleem gehad en we hebben toch flink wat mails gewisseld. Duurt soms alleen een paar dagen voor je een reactie krijgt.

Mooie kwasten, maar wat moet ik me voorstellen bij geltips?

Ik vind het zelf te vergelijken met een fluweelzacht gevoel. Kan het verder niet zo goed uitleggen, je moet het eigenlijk ervaren.

Mooie kwasten, maar wat moet ik me voorstellen bij geltips?

Ik vind het zelf te vergelijken met een fluweelzacht gevoel. Kan het verder niet zo goed uitleggen, je moet het eigenlijk ervaren.

Ze zijn heel mooi hoor, maar de haren zijn dus ergens mee bewerkt om ze zachter te maken.

Dus komen we een keer met z'n allen bij je langs :-) anders blijven we ons afvragen hoe het aanvoelt.

• 3 weeks later...

Dit topic van DoubleB was voor mij de aanleiding een kwast te gaan bestellen. Mailcontact verliep voorspoedig. Ik wist dat ik een Polo wou hebben (ik had al vaak bijna een Simpsons Polo 8 gekocht). We waren het snel eens over een butterscotch polo met 25mm 2 band knot en een loft van 52mm. Vandaag werd de kwast bezorgd en hij staat nu en het sop. Een paar keer testschuimen en dan voor het echie. Ik ben heel benieuwd, in de hand voelt de kwast al heel fijn aan.

Dit topic van DoubleB was voor mij de aanleiding een kwast te gaan bestellen. Mailcontact verliep voorspoedig. Ik wist dat ik een Polo wou hebben (ik had al vaak bijna een Simpsons Polo 8 gekocht). We waren het snel eens over een butterscotch polo met 25mm 2 band knot en een loft van 52mm. Vandaag werd de kwast bezorgd en hij staat nu en het sop. Een paar keer testschuimen en dan voor het echie. Ik ben heel benieuwd, in de hand voelt de kwast al heel fijn aan.

Hoelang tussen het moment dat je echt de bestelling plaatste en levering? O en

Pics%2BOr%2BIt%2BDidn%2527t%2BHappen.jpeg

Mooi!

Lijkt alleen wel op de foto of het een 3 band is? Weet niet hoe het in het echt is, of dat de foto wat vertekend?

Ik heb deze gehad vandaag;

yge5ybuh.jpg

upu4a7e2.jpg

Geen Blond Badger, maar Rooney Heritage 2 band haar. Heeel zacht (geen gel tips) dunnere haartjes en daardoor meer flex in de knot. Morgenochtend aan de beurt, kom er dan op terug!