Leon Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Omdat ik nu in het bezit ben van een nieuw scheersetje lijkt het me wel zo netjes om me hier even aan te melden, en jullie te bedanken voor het mee mogen kijken. Ik ben Leon 35 jaar oud altijd elektrisch geschoren, gaat s'morgens iets sneller maar is ook nooit echt glad mach3 krabbers gaan wel voor de wangen en hals maar kin vind ik niet echt prettig, had m ook gekocht voor mijn benen. (rare sport gewoonte die niet weg te krijgen is) dus nu deze eens proberen En het zoeken naar spullen is al leuker als naar de lokale drogisterij gaan. was ook geen intentie om goedkoper te scheren van af de start van de zoek tocht simpele krabber en kwast, verschillende soorten mesjes, stukje aluin om de fouten uit te gummen en 2 potjes crème groet, Leon
pjdevos Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Welkom Leon. Succes met je nieuwe scheerset. Have fun.
PI56 Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Mooi setje om mee te beginnen. Veel plezier hier.
talibeard Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Welkom Leon en veel plezier hier (en met het 'nieuwe' oude scheren natuurlijk!).
steefmobiel Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Welkom en veel plezier met je nieuwe spulletjes, daar kun je wel een paar leuke scheerbeurten mee doen. mvg stephan
Leon Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 hartelijk dank voor het warme welkom. Vanavond alles eens uit de verpakking gehaald, en eens een proefrit gemaakt. Viel niet tegen, er zat n derby mesje in de verpakking bij dus dat eerst maar gebruikt Alleen met de haren mee dus echt glad is het nog niet en volgende keer iets meer zeep gebruiken het verwachte bloedbad is ook uitgebleven, minimale schade aan de kin maar zelfs minder als met mach3 volgens mn moeder had ik niet allen geschoren als mn opa maar ik rook ook n bietje as da die dee. (geur van de zeep kwam overeen met die van opa, voor de rest van nederland) groet alle
talibeard Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 volgens mn moeder had ik niet allen geschoren als mn opa maar ik rook ook n bietje as da die dee. Dat klinkt alsof je hier nou niet echt ver vandaan woont.....
marzman Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Mooi dat het meeviel, klinkt ook een beetje als mijn eerste scheerbeurt met een DE.
Snowmiss Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 volgens mn moeder had ik niet allen geschoren als mn opa maar ik rook ook n bietje as da die dee. Dat klinkt alsof je hier nou niet echt ver vandaan woont..... Ach, zou net zo goed helemaal aan de andere kant van Brabant kunnen zijn Welkom!
joostmoree Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 Heel goed! de DE is de aanloop tot de straight! J
Leon Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 @ joostmoree, mooi om te zien maar leek me nog een grote overstap, ziet er niet alleen gevaarlijk uit zo'n straight maar t onderhoud is me te veel, misschien ooit @talibeard vlak bij hellemond idd matje,(Gerwen) Harry is geen toeval volgens mij , zo heet bij jullie 40%, Achternaam toevallig ook nog klokgieters?
Recommended Posts