FredterWeijde Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Hoi, ik ben Fred, scheer me al jaren met een krabber, dassenharen kwast en vergulde hand zeep. Ouderwetse Tabac als aftershave Ben nu plotseling in het bezit van een Duits open mes. Helaas niet scherp. kan ik deze bij een ouderwetse kapper laten slijpen of bestaan er slijpwinkels oid?
ChrisVanMeer Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Tony Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 Welkom Fred Een foto van het mes is nodig om je te adviseren over de mogelijkheden. ik zal je een pm sturen.
JvdK Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 Welkom Fred. Ik weet zeker dat je heel veel interessante informatie hierover op dit forum kan vinden.
Soapcollector Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 Van harte welkom! Ik heb helaas geen verstand van open messen (daar waag ik mij niet aan), maar er is meer dan genoeg expertise hier op het forum. Mocht je nog eens vragen hebben over scheerzepen, wil ik je altijd graag helpen
Tony Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 Ik heb met Fred afgesproken dat hij het mes naar me opstuurt om geslepen te worden 6
ChrisA Posted October 17, 2022 Posted October 17, 2022 Welkom Fred uit Brabant. Een prima gelegenheid om met open mes te gaan proberen, fijne hobby. Succes
Recommended Posts