Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goeienavond,
Ik ben de halve eeuw reeds voorbij en kom uit de buurt van Antwerpen.

Onlangs heb ik van een forumlid de tip gekregen om eens op dit forum wat info op te doen in verband met scheren. Ik scheer m'n schedel al jaren met cartridges, ken al de problemen die erbij horen (snel bot en toch blijven gebruiken , niet super geschoren, maar je weet niet beter...) en was eigenlijk niet echt op zoek naar iets anders. Met het enthousiasme en alle info die je hier vind toch snel erachter gekomen dat DE scheren misschien toch wel iets voor mij is. Scheerborsel aangeschaft, enkele harde scheerzepen, een krabber Henson AL13 Mild en omdat je er enkel achterkomt wat je echt ligt nog een RazoRock Game Changer Jaws 84 erbij. Zo'n beetje 2 uitersten, ik kom er zo wel achter wat me wel en niet ligt. Best tevreden met het resultaat van de Henson, helemaal tevreden van het resultaat van de RazoRock. wat een verademing tegenover het gesleur en getrek met cartridges. Zachtjes het mes over m'n huid laten glijden na goed ingezeept te hebben, een paar keer herhalen en klaar, gladder dan ooit tevoren en nog leuk om te doen ook. In plaats van te zuchten omdat m'n stoppels weeral groeien kijkt ik nu uit naar de volgende scheerbeurt. Helemaal tevreden met m'n nieuwe manier van scheren.

• I like it 5
  • Agreed 1
  • 2 weeks later...
Posted

Bedankt allen voor de warme welkom.
Ondertussen zit ik aan 5 krabbers, en die 5de was echt de laatste. 😀
Er is voor elke gelegenheid wel een reden te bedenken om er een krabbertje bij te nemen. 1 dag niet geschoren... 2 dagen niet geschoren...
Ben er al achter dat voor dagelijkse ontharing die Jaws .84 een beetje teveel van het goede voor mijn pluishoofd maar voor een weekje haargroei lijkt hij mij ideaal.

• I like it 1
Posted
4 minuten geleden, Kranxinnig zei:

Ondertussen zit ik aan 5 krabbers, en die 5de was echt de laatste. 😀

Maak dat de kat wijs 😆

• I like it 2
  • Haha 3
Posted

Hartelijk welkom hier! Ik herken vooral dat je elke dag opnieuw na het scheren al uitkijkt naar een nieuwe scheerbeurt. Blijf ervan genieten!