Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gisteren voor het eerst een Fatip gebruikt en ik ben aardig verrast. De afwerking is niet helemaal top zoals ik dat gewend ben van een Mühle of Merkur, maar ik vind het nu al mijn mooiste krabber. Scheren met de Fatip Lo Storto ging gemakkelijk en smooth. Ik had weinig stroken nodig om de haartjes te doen verdwijnen en daar ben ik heel erg blij mee.

Mijn R41 deed dat namelijk ook prima alleen vond ik het scheren met een R41 niet altijd heel prettig. Mijn Merkur 34G scheert wel lekker, maar is niet zo efficiënt waardoor ik meer stroken nodig heb bij mijn kin en nek. De Fatip heeft de efficiëntie van een R41 zonder heel agressief te zijn. Daarnaast bespaart het mij de tijd omdat ik sneller klaar ben dan met mijn 34G. Ik ben erg blij met deze krabber en denk zelfs dat ik mijn krabber heb gevonden. Maar dat wil niet zeggen dat het de laatste krabber is.

sfGIYA5.jpeg

• I like it 6
  • Haha 1
Posted

Het is echt een mooie krabber 👍

trouwens, als je hier op het forum blijft hangen, wordt niet je laatste krabber……

be aware  😀

• Agreed 1
  • Haha 1
Posted

dit is nog de ontkenningsfase ;-) Gaat vanzelf over.

..... en dan heb je vervolgens ook nog zepen, mesjes, kwasten om vervolgens mee verder te gaan. Of single edge, rechte messen, vintage, etc.  ;-) Ontkennen is zinloos!

• I like it 3
  • Haha 2
Posted

Ontkenning is toch de 1ste fase van de verslaving?

Niet alleen ontkenning is zinloos..... Je verzetten ook 😇

• I like it 2
  • Haha 1