Jump to content

Hola

seb

Recommended Posts

Hoi,

Na wat rondgesnuffeld te hebben me maar eens aangemeld: leuk zo'n Nederlands forum á la Badger & Blade, shave my face etc.

In mijn bezit: 2 x Gillette Slim J3 (één voor thuis en één voor in de constant gepakte toilettas), 1 x Merkur Futur in matchroom en 1 x Merkur HD. Verder een Simpson 'Colonel' en voor in de toilettas een Simpson Case. Mesje rouleren maar meestal Astra SP. Verder groot fan van Arko (in mooie nikkelen vintage Colgate container :D ) en La Toja scheersticks.

Zojuist binnen: TFS Neroli Strong zeep & AS balsam en voor morgen op de rol: De Futur met een Voshkod (eerste keer.. slik... :lol: ).

Ik scheer mijn hoofd nu nog met een Fusion maar wil dat op den duur graag met de Futur of Slim doen... Oefenen oefenen en oefenen...

Ha Seb! Welkom.

Pas op met een DE op je hoofd. Het kleinste moedervlekje geeft een bloedbad. Het gezicht en een baard is iets anders dan (restanten van) beharing op het hoofd. Ik gebruik tenzij enorme haast altijd straight razors. En ik laat dezen liever los op mijn scrotum dan een DE op mijn hoofd.

J