sami Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Goedenavond heren, Ik vroeg me af of iemand een adresje kent waar Gillette slim twist krabbers te verkrijgen zijn voor een redelijke prijs zonder overdreven invoer kosten en dergelijken en in fatsoenlijke staat Ik heb nog 1 oude slim twist die ik altijd bewaard heb die ik van de week nog heb gebruikt en wat een heerlijke vergevingsgezinde krabber is het zeg ik vroeg me af of die nog ergens te krijgen zijn. Dank,
bartje-p Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Op ebay kom je er nog genoeg tegen…. Op marktplaats af en toe ook nog wel 1
JvdK Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Op www.anticatura.com zie je ze ook regelmatig. Met wat geluk zelfs gereviseerd en replated. Dan zijn ze wel wat duurder natuurlijk. Webshop zit in de EU dus geen gedoe met Douane-/inklaringskosten. 1 1
Robgtt99 Posted February 20, 2022 Posted February 20, 2022 Is natuurlijk interessanter om die krabber te bemachtigen van je geboortejaar. 1
Executive Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 8 uren geleden, Robgtt99 zei: Is natuurlijk interessanter om die krabber te bemachtigen van je geboortejaar. Met de slim twist word dat wel lastig. De meeste die in EU voorkomen zijn gemaakt in Engeland en hebben geen specifieke datecode. 1
Robgtt99 Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 Je hebt gelijk. Was even met de adjustable in de war 1
sami Posted February 22, 2022 Author Posted February 22, 2022 Dank heren voor al de suggesties Zeer gewaardeerd
Recommended Posts