Francois Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 Wie heeft ervaring met dit ding: http://www.zafirro.com/products/Zafirro-Iridium.html ?
talibeard Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 Net boven mijn budget! En niet alleen het mijne blijkbaar want ze zijn er al een tijdje mee aan het leuren.
Francois Posted December 5, 2013 Author Posted December 5, 2013 (edited) Ik moest eerst smakelijk om dat ding lachen, maar bij nader inzien is het toch wel vernieuwend. Ik kan hem namelijk moeilijk plaatsen. Het is geen safety razor, geen straight razor en ook geen cartridge-systeem. Het komt technisch gezien het meest in de buurt van een wegwerpmesje. Prijs valt wel mee. Bij Barbiere di Figaro krijgen wij immers 5% korting. Wellicht iets voor de rubriek "Kunnen jullie dit ook leveren". Edited December 5, 2013 by Guest
Puerco Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 Ik heb er één voor thuis, één voor op reis en één in m'n buitenhuis in Monaco, verder heb ik zowel in het handschoenen vakje van m'n Ferrari als in m'n Rolls er ééntje liggen. Scheren wel aardig hoor. Welke idioot, hoe rijk ook koopt nou zo een achterlijk ding???
Marcel Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 Welke idioot, hoe rijk ook koopt nou zo een achterlijk ding??? Eh, iemand die voor de heb een Bugatti Veyron scoort?
Barbiere di Figaro Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 Ik moest eerst smakelijk om dat ding lachen, maar bij nader inzien is het toch wel vernieuwend. Ik kan hem namelijk moeilijk plaatsen. Het is geen safety razor, geen straight razor en ook geen cartridge-systeem. Het komt technisch gezien het meest in de buurt van een wegwerpmesje. Prijs valt wel mee. Bij Barbiere di Figaro krijgen wij immers 5% korting. Wellicht iets voor de rubriek "Kunnen jullie dit ook leveren". Komt goed, Ik lees het al, we moeten dan wel "maximaal 1 per klant" gaan doen, want via dit forum vliegen ze denk ik de deur uit. We zullen beginnen met 10 en dan kijken we in januari wel weer (wat de curator er nog mee wil ha ha ha)
Buffel Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 En er is vast wel iemand die daadwerkelijk zoiets koop. Gewoon omdat het kan.
Francois Posted December 6, 2013 Author Posted December 6, 2013 Mooi is dat. Probeer ik hier serieus een nieuw scheersysteem onder de aandacht te brengen, word ik een beetje belachelijk gemaakt door een stelletje armoedzaaiers !
timmert26 Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 voor dat geld wil ik toch ten minste een kwast en scheerkom erbij van puur goud
Marcel Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 voor dat geld wil ik toch ten minste een kwast en scheerkom erbij van puur goud Pauper! Voor minder dan massief platina kom ik m'n badkamer niet in hoor!
timmert26 Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 voor dat geld wil ik toch ten minste een kwast en scheerkom erbij van puur goud Pauper! Voor minder dan massief platina kom ik m'n badkamer niet in hoor! jij hoeft je badkamer ook niet in hoor hoogstens dat mes
Recommended Posts