Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik moest eerst smakelijk om dat ding lachen, maar bij nader inzien is het toch wel vernieuwend. Ik kan hem namelijk moeilijk plaatsen. Het is geen safety razor, geen straight razor en ook geen cartridge-systeem. Het komt technisch gezien het meest in de buurt van een wegwerpmesje. Prijs valt wel mee. Bij Barbiere di Figaro krijgen wij immers 5% korting. Wellicht iets voor de rubriek "Kunnen jullie dit ook leveren".

Edited by Guest
Posted

Ik heb er één voor thuis, één voor op reis en één in m'n buitenhuis in Monaco, verder heb ik zowel in het handschoenen vakje van m'n Ferrari als in m'n Rolls er ééntje liggen. Scheren wel aardig hoor.

Welke idioot, hoe rijk ook koopt nou zo een achterlijk ding???

Posted

Welke idioot, hoe rijk ook koopt nou zo een achterlijk ding???

Eh, iemand die voor de heb een Bugatti Veyron scoort? ;)

Posted
Ik moest eerst smakelijk om dat ding lachen, maar bij nader inzien is het toch wel vernieuwend. Ik kan hem namelijk moeilijk plaatsen. Het is geen safety razor, geen straight razor en ook geen cartridge-systeem. Het komt technisch gezien het meest in de buurt van een wegwerpmesje. Prijs valt wel mee. Bij Barbiere di Figaro krijgen wij immers 5% korting. Wellicht iets voor de rubriek "Kunnen jullie dit ook leveren".

Komt goed,

Ik lees het al, we moeten dan wel "maximaal 1 per klant" gaan doen, want via dit forum vliegen ze denk ik de deur uit.

We zullen beginnen met 10 en dan kijken we in januari wel weer (wat de curator er nog mee wil ha ha ha)

Posted

Mooi is dat. :cry:

Probeer ik hier serieus een nieuw scheersysteem onder de aandacht te brengen, word ik een beetje belachelijk gemaakt door een stelletje armoedzaaiers ! :)

Posted
voor dat geld wil ik toch ten minste een kwast en scheerkom erbij van puur goud

Pauper! Voor minder dan massief platina kom ik m'n badkamer niet in hoor! :D

Posted
voor dat geld wil ik toch ten minste een kwast en scheerkom erbij van puur goud

Pauper! Voor minder dan massief platina kom ik m'n badkamer niet in hoor! :D

jij hoeft je badkamer ook niet in hoor ;) hoogstens dat mes