Soepie Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 Hallo allemaal, Marco hier, 49 jaar uit Amerongen. Na 15+ jaar scheren met Geo F. Trumpers Sandlewood ben ik op zoek naar wat anders en kwam ik op dit forum uit. Ook heb ik interesse in het scheren met een DE i.p.v. de Gillette Fusion die ik nu gebruik. ik scheer mij om de dag en onder de douche en doe minimaal 3 maand met een cadridge en heb geen last van irritaties, maar wil gewoon eens proberen. ik ga me lekker inlezen hier en genieten van alles wat voorbij komt (doe ik nu al) en mezelf proberen te behoeden voor RAS (maar weet nu al dat die mis gaat 😉)
ChrisVanMeer Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Joost Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Welkom! Betreft RAS, ik ben het bewijs dat het te ontwijken is. Met slechts 4 messen, 3 zepen en 2 borstels ben ik behoorlijk in de minderheid. 1 2
bartje-p Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Marco, welkom, veel plezier en ruggengraat gewenst Die hebben wij namelijk allemaal niet als het op scheerspullen aankomt!
Soepie Posted February 10, 2022 Author Posted February 10, 2022 Dank allemaal. Ik denk dat ik van het weekend even naar de drogist rijd om een King C Gillette op te halen. Ik hoor dat dat voor een beginner in DE wel een ok mes is. Inmiddels bij The Alphamen al 2 proefsetjes zeep gescoord, toch handig zo'n forum die je er op wijst 😀 Kan ik me in ieder geval orienteren op welke geur kant ik op wil. 1
bartje-p Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 34 minuten geleden, Soepie zei: Dank allemaal. Ik denk dat ik van het weekend even naar de drogist rijd om een King C Gillette op te halen. Ik hoor dat dat voor een beginner in DE wel een ok mes is. Inmiddels bij The Alphamen al 2 proefsetjes zeep gescoord, toch handig zo'n forum die je er op wijst 😀 Kan ik me in ieder geval orienteren op welke geur kant ik op wil. onthou dan ook meteen even dat we hier voor veel leveranciers kortingscodes hebben, kun je ook nog paar euro in je zak houden - of nog meer kopen natuurlijk 1
Recommended Posts