Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedendag scheer vrienden,

Ik zag dat ze bij homelike shaving morgen hun start serie 2 krabber beschikbaar stellen voor verkoop 

Ik vind deze serie zeer soepel scheren en toch efficiënt deze laatste release ziet er veelbelovend uit polished ik heb verder geen informatie gaps en dergelijke word in de video gedeeld als het goed is 

Ik dacht ik deel dit hier met de scheer gemeenschap hier mochten er geïnteresseerden zijn die ook goede ervaringen hebben met deze krabber zoals ik. 

https://m.youtube.com/watch?v=-3tr3o_6ZFs

• Thanks! 1
Posted

13:00 vandaag geloof ik?

A little about the characteristics:
Each number on the plate corresponds to the degree of its effectiveness:

▪️0.90 - for people with soft and normal bristles, for daily shaving

▪️1.20 - for people with soft and normal bristles, for shaving every other day

▪️1.40 - for people with soft and hard bristles, the most effective plate for shaving every 3-4 days

▪️1.70 - for people with stiff bristles, the most efficient stove in this set

• Thanks! 1
Posted
1 uur geleden, Kazuya17 zei:

De 1.70 lijkt me wel iets 

ik zou toch eerder voor de 0.90 gaan, anders pak ik wel een hakbijl ;-)

• Haha 3
Posted

Ik heb zelf de CTAPT 1.18 OC en de krabber is behoorlijk mild, een soort cruiser over je huid, er is dan bijna geen positieve mes te voelen. De ruimte van de spleet zegt niet alles

• Agreed 3
  • Haha 2
Posted
5 uren geleden, UnShaven zei:

Ik heb zelf de CTAPT 1.18 OC en de krabber is behoorlijk mild, een soort cruiser over je huid, er is dan bijna geen positieve mes te voelen. De ruimte van de spleet zegt niet alles

Helemaal mee eens de 1.18 is ook favoriet bij mij ik heb dan de SB, een uitermate soepele krabber die zonder al te veel moeite resulteert in bbs

• I like it 2