Jump to content

Recommended Posts

Posted
5 uren geleden, Levi zei:

Vanaf nu beschikbaar bij Rasoigoodfellas! 

806CBAE5-8BF2-47FA-971A-0E4C8324E543.jpeg

zijn ze goed?

Posted
25 minuten geleden, Jos zei:

zijn ze goed?

Ik hou er van! Tot nu toe heb ik ze allemaal behalve Trade Winds. Het zijn tallow zepen/crèmes dus lekker slick. De geuren zijn in mijn ogen top, warm, exotisch, typerend voor Moon!

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted
12 minuten geleden, Magic666 zei:

Amaretto geur.... nee nee, ik heb zepen zat! maar toch..... NEE NEE! 😛 

haha.. 

eerlijk gezegd vind ik een beetje apart kwa geuren, ieg niet mijn smaak, alleen maar Sorrento 

Posted

Niks gek qua geuren voor mijn smaak ;)

Maar de amaretto.... dat vind ik wel lekker (ruiken), maar voorlopig nog niet aan de orde want ik heb echt zepen zat.

• I like it 1
Posted
Op 30-1-2022 om 14:01, Levi zei:

Ik hou er van! Tot nu toe heb ik ze allemaal behalve Trade Winds. Het zijn tallow zepen/crèmes dus lekker slick. De geuren zijn in mijn ogen top, warm, exotisch, typerend voor Moon!

gisteravond toch wat info gezocht betreft Sorrento. Citrus met ananas maar niet zo sterk geur.

wat zijn je bevindingen?

Posted

Sorrento is inderdaad niet de sterkste qua geur (net onder het gemiddelde) maar wel heel fijn. Het is een citrus forward geur maar er zit toch wel diepgang in. Citrus kan heel scherp zijn maar in dit geval niet. @ Jos

• Thanks! 1
  • 1 month later...
Posted
Op 30-1-2022 om 14:01, Levi zei:

Persoonlijk ben ik niet zo van de sterke geuren maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wel staat de samenstelling van de zeep me wel aan. Ik vind  tallow gebaseerde zepen lekker scheren.  Hoe is de Old School ??

Posted
2 minuten geleden, Niek zei:

Persoonlijk ben ik niet zo van de sterke geuren maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wel staat de samenstelling van de zeep me wel aan. Ik vind  tallow gebaseerde zepen lekker scheren.  Hoe is de Old School ??

Qua geur sterkte vallen deze wel goed mee, net boven gemiddeld. Dus het zijn geen geur bommen. Old School is de eerste zeep die ze geproduceerd hebben en deze heeft een een mannelijke warme zoete geur. Een mooie mix van vanille, tabak en leder. Vetiver en mahonie kan ik er niet uithalen.

• I like it 1
Posted (edited)
3 uren geleden, Levi zei:

Qua geur sterkte vallen deze wel goed mee, net boven gemiddeld. Dus het zijn geen geur bommen. Old School is de eerste zeep die ze geproduceerd hebben en deze heeft een een mannelijke warme zoete geur. Een mooie mix van vanille, tabak en leder. Vetiver en mahonie kan ik er niet uithalen.

Dank je wel. Wel fijne zeep ?

Edited by Niek
Typefoutje(s)
Posted
5 minuten geleden, Niek zei:

Dank je wel. Wel fijne zeep ?

Het is één van mijn favoriete van Moon, komt hier regelmatig aan de beurt! 👌

Posted
2 uren geleden, Levi zei:

Nog een laatste vraag ?  Hoe is Union ??

Posted
6 minuten geleden, Niek zei:

Nog een laatste vraag ?  Hoe is Union ??

Union ruikt naar leder alhoewel de ingrediënten iets anders vertellen, je zou verwachten aan een typische Amerikaanse Barbershop geur maar Moon doet zijn eigen twist. Er is ook lichte verkoeling aanwezig en dat merk je vooral bij de ASB.

• I like it 1
Posted
7 minuten geleden, Levi zei:

Union ruikt naar leder alhoewel de ingrediënten iets anders vertellen, je zou verwachten aan een typische Amerikaanse Barbershop geur maar Moon doet zijn eigen twist. Er is ook lichte verkoeling aanwezig en dat merk je vooral bij de ASB.

Dank je wel !!

• Thanks! 1
Posted
Op 6-3-2022 om 13:47, Levi zei:

En Besteld :-)

• I like it 3
Posted
Op 7-3-2022 om 17:04, Niek zei:

En Besteld :-)

@ Levi Ik snap dat t een van je favorieten is !! Inderdaad n fijne zeep en ruikt ook lekker. Niet te sterk en erg lekker !! Nog bedankt voor de tip !

• I like it 2
  • Agreed 1
  • 2 months later...
Posted

@ Levi De zeep ( old school) bevalt zo goed dat ik ook de tradewind wil gaan bestellen :-)

Echt fijne zeep !!

• Agreed 1
Posted
15 minuten geleden, Niek zei:

@ Levi De zeep ( old school) bevalt zo goed dat ik ook de tradewind wil gaan bestellen :-)

Echt fijne zeep !!

En terecht prima spul! Trade Winds is echt een zomerse exotische geur, ik ben geen grote fan van limoen geuren maar deze blend is heel aangenaam. 

• Thanks! 1
  • 1 year later...
  • 2 months later...