Jos Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 5 uren geleden, Levi zei: Vanaf nu beschikbaar bij Rasoigoodfellas! zijn ze goed?
Levi Posted January 30, 2022 Author Posted January 30, 2022 25 minuten geleden, Jos zei: zijn ze goed? Ik hou er van! Tot nu toe heb ik ze allemaal behalve Trade Winds. Het zijn tallow zepen/crèmes dus lekker slick. De geuren zijn in mijn ogen top, warm, exotisch, typerend voor Moon! 1 1
Magic666 Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Amaretto geur.... nee nee, ik heb zepen zat! maar toch..... NEE NEE! 😛 3
Jos Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 12 minuten geleden, Magic666 zei: Amaretto geur.... nee nee, ik heb zepen zat! maar toch..... NEE NEE! 😛 haha.. eerlijk gezegd vind ik een beetje apart kwa geuren, ieg niet mijn smaak, alleen maar Sorrento
Magic666 Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Niks gek qua geuren voor mijn smaak Maar de amaretto.... dat vind ik wel lekker (ruiken), maar voorlopig nog niet aan de orde want ik heb echt zepen zat. 1
Jos Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Wat zegt jij? Zepen zat…. denk erom, anders krijgt jij een ban 🤣 2
Jos Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Op 30-1-2022 om 14:01, Levi zei: Ik hou er van! Tot nu toe heb ik ze allemaal behalve Trade Winds. Het zijn tallow zepen/crèmes dus lekker slick. De geuren zijn in mijn ogen top, warm, exotisch, typerend voor Moon! gisteravond toch wat info gezocht betreft Sorrento. Citrus met ananas maar niet zo sterk geur. wat zijn je bevindingen?
Levi Posted February 3, 2022 Author Posted February 3, 2022 Sorrento is inderdaad niet de sterkste qua geur (net onder het gemiddelde) maar wel heel fijn. Het is een citrus forward geur maar er zit toch wel diepgang in. Citrus kan heel scherp zijn maar in dit geval niet. @ Jos 1
Niek Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 Op 30-1-2022 om 14:01, Levi zei: Ik hou er van! Tot nu toe heb ik ze allemaal behalve Trade Winds. Het zijn tallow zepen/crèmes dus lekker slick. De geuren zijn in mijn ogen top, warm, exotisch, typerend voor Moon! Persoonlijk ben ik niet zo van de sterke geuren maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wel staat de samenstelling van de zeep me wel aan. Ik vind tallow gebaseerde zepen lekker scheren. Hoe is de Old School ??
Levi Posted March 6, 2022 Author Posted March 6, 2022 2 minuten geleden, Niek zei: Persoonlijk ben ik niet zo van de sterke geuren maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wel staat de samenstelling van de zeep me wel aan. Ik vind tallow gebaseerde zepen lekker scheren. Hoe is de Old School ?? Qua geur sterkte vallen deze wel goed mee, net boven gemiddeld. Dus het zijn geen geur bommen. Old School is de eerste zeep die ze geproduceerd hebben en deze heeft een een mannelijke warme zoete geur. Een mooie mix van vanille, tabak en leder. Vetiver en mahonie kan ik er niet uithalen. 1
Niek Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 (edited) 3 uren geleden, Levi zei: Qua geur sterkte vallen deze wel goed mee, net boven gemiddeld. Dus het zijn geen geur bommen. Old School is de eerste zeep die ze geproduceerd hebben en deze heeft een een mannelijke warme zoete geur. Een mooie mix van vanille, tabak en leder. Vetiver en mahonie kan ik er niet uithalen. Dank je wel. Wel fijne zeep ? Edited March 6, 2022 by Niek Typefoutje(s)
Levi Posted March 6, 2022 Author Posted March 6, 2022 5 minuten geleden, Niek zei: Dank je wel. Wel fijne zeep ? Het is één van mijn favoriete van Moon, komt hier regelmatig aan de beurt! 👌
Niek Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 2 uren geleden, Levi zei: Het is één van mijn favoriete van Moon, komt hier regelmatig aan de beurt! 👌 Nog een laatste vraag ? Hoe is Union ??
Levi Posted March 6, 2022 Author Posted March 6, 2022 6 minuten geleden, Niek zei: Nog een laatste vraag ? Hoe is Union ?? Union ruikt naar leder alhoewel de ingrediënten iets anders vertellen, je zou verwachten aan een typische Amerikaanse Barbershop geur maar Moon doet zijn eigen twist. Er is ook lichte verkoeling aanwezig en dat merk je vooral bij de ASB. 1
Niek Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 7 minuten geleden, Levi zei: Union ruikt naar leder alhoewel de ingrediënten iets anders vertellen, je zou verwachten aan een typische Amerikaanse Barbershop geur maar Moon doet zijn eigen twist. Er is ook lichte verkoeling aanwezig en dat merk je vooral bij de ASB. Dank je wel !! 1
Niek Posted March 7, 2022 Posted March 7, 2022 Op 6-3-2022 om 13:47, Levi zei: Het is één van mijn favoriete van Moon, komt hier regelmatig aan de beurt! 👌 En Besteld 3
Niek Posted March 8, 2022 Posted March 8, 2022 Op 7-3-2022 om 17:04, Niek zei: En Besteld @ Levi Ik snap dat t een van je favorieten is !! Inderdaad n fijne zeep en ruikt ook lekker. Niet te sterk en erg lekker !! Nog bedankt voor de tip ! 2 1
Niek Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 @ Levi De zeep ( old school) bevalt zo goed dat ik ook de tradewind wil gaan bestellen Echt fijne zeep !! 1
Levi Posted May 23, 2022 Author Posted May 23, 2022 15 minuten geleden, Niek zei: @ Levi De zeep ( old school) bevalt zo goed dat ik ook de tradewind wil gaan bestellen Echt fijne zeep !! En terecht prima spul! Trade Winds is echt een zomerse exotische geur, ik ben geen grote fan van limoen geuren maar deze blend is heel aangenaam. 1
Recommended Posts