ChrisVanMeer Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 * 1983 - ✝︎ 2022 Gisterenavond is ons verschrikkelijk nieuws ter oren gekomen. Emiel Blijsie, bij jullie beter bekend als @ Dr.Paranoid! , is afgelopen zaterdag 15 januari 2022 plotseling overleden. Veel meer nieuws over zijn overlijden is bij ons (nog) niet bekend. Emiel stond jarenlang, samen met de rest van het team aan het de bakermat van dit forum. Zo'n 10 jaar geleden is dit op Gathering of Tweakers al begonnen en in 2013 is de stap gemaakt naar een eigen forum. In 2016 ben ik bij het team gekomen en heb ik eind 2017 het beheer overgenomen. In die tijd heb ik Emiel veel gesproken, maar dan vooral op technisch vlak. Zelf heb ik Emiel niet lang en niet goed gekend, maar hij kwam me altijd over als een hele aardige en betrokken man. In zijn laatste dagen was hij druk bezig om wat muziek uit te brengen. Ik hoop dat die muziek al uit is, zodat ook tastbaar achterblijft. Muziek is tijdloos, herinneringen ook. Rust zacht Emiel, we zien elkaar weer. 4 11
Lampuhkap Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Wij waren daar samen in, het bouwen van Shaving Society, samen met nog 5 a 6 medestanders. Van tweakers, naar fok en van fok ons eigen forum. Naar ons weten, het eerste forum, volledig in het Nederlands, gericht op traditioneel nat-scheren. Emiel was back then onze technische man en investeerder. (En had ondertussen ook al een prachtige rode baard gekweekt hahaha, lekkere vent.) En aantal van ons was verantwoordelijk voor het vullen en mensen trekken en modereren. Emiel onderhield het forum. Zo is dat jarenlang gegaan tot jullie erbij kwamen, Chris. En op de achtergrond is ie altijd, net als ik op de achtergrond aanwezig gebleven. Maakt niet uit wat er verkeerd ging of wat voor errors we tegenkwamen, op de meest gekke tijdstippen, Emiel was altijd gereed om het te fixen. Zo veel geduld, bergen met kennis en altijd vriendelijk naar iedereen. En zelfs richting Diqui-Long, altijd iedereen met open armen ontvangen. Prachtige man was het, verdomme wat zal ik m missen. Rust zacht vriend, until we meet again 9
gyedema Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Eén ding wordt weer keihard duidelijk: alles is maar relatief. En gezondheid toch het allerbelangrijkste, de rest is bijzaak. Rust zacht, Emiel. 4
Executive Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Wat een treurig nieuws... Zo jong ook nog😑 Sterkte voor de nabestaanden en het team van dit forum. Rust zacht Emiel.🙏 1
marzman Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Gecondoleerd voor alle vrienden, familieleden. Emiel bedankt voor alles. Je leeft voort in mijn herrinneringen met je betrokkenheid en dankbaarheid aan ons en aan het forum. Rest in piece. 1 1
Kamp Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Wat jong zeg, veel sterkte aan zijn familie en vrienden en bekenden met dit verlies
dhr K Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Gecondoleerd en veel sterkte aan de nabestaanden
Levi Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Mijn oprechte deelneming! Heel veel sterkte aan de familie en vrienden!
Jos Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Gecondoleerd, veel sterkte aan de familie en vrienden
bartje-p Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Voor alle betrokkenen, gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Joost Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Treurig nieuws dit. Gecondoleerd voor eenieder die hem kent.
koenfucius Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Innige deelneming aan familie en vrienden. Zo jong nog
Magic666 Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Treurig nieuws Ik heb de beste man niet gekend maar gecondoleerd en veel sterkte gewenst aan iedereen die hem kende!
JvdK Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Iedereen veel sterkte, het is inderdaad veel te jong.
Dajd94 Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Innige deelneming en sterkte voor de nabestaanden.
Tjoolder Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Innige deelneming & sterkte aan de nabestaanden + de vriendenkring.
Stoppel Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Zeer triest nieuws. Sterkte voor nabestaanden en bekenden.
Snowmiss Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Gecondoleerd voor nabestaanden en dank voor zijn werk.
Marcel Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Rust zacht Emiel, sterkte aan alle nabestaanden
Niek Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Triest....Vrienden, nabestaanden gecondoleerd en veel sterkte. Wel mooi om dit forum als aandenken achter te laten.
ChrisA Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Gecondoleerd voor nabestaanden en dank voor zijn werk.
Recommended Posts