Ratlook Posted January 23, 2022 Share Posted January 23, 2022 Bij mijn laatste paar aankoopjes zat een "krabbertje" waar helemaal niets opstaat, dus geen merknaam of nummers etc etc... Maar zoals jullie op de foto's zullen zien is het een [ voor mij ] heel raar ding met draaiende wieltjes bovenop die er voor zorgen dat twee metalen plaatjes daarnaast op en neer gaan. Net als of het een mesje heen en weer moet laten gaan 🙄 Het bovenste klepje kan door een scharniertje opengeklapt worden waarna je [ denk ik ] het mesje er tussen moet doen.....maar wat voor een mesje dan ?? Hij ziet er erg netjes uit, maar ik weet zelfs niet eens of het wel een oud krabbertje is of een "gloednieuw" bedenksel van iemand.....dus ik ben heel erg benieuwd of iemand hier dit ooit eerder heeft gezien en mij iets meer kan vertellen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted January 23, 2022 Share Posted January 23, 2022 lijkt op mijn King Oscillator, maar met een ander greepje. Door de roller zou het mesje heen en weer moeten bewegen. Gebruikt inderdaad eigen mesjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 23, 2022 Share Posted January 23, 2022 Kan een Redox zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratlook Posted January 24, 2022 Author Share Posted January 24, 2022 Bedankt voor jullie reacties en ik heb beide eens goed opgezocht en o.a. de grote pagina van de King Oscillator, gelezen. Die lijkt er qua systeem er het meeste op, alleen idd het handvat en een ander model "kop" Jammer dat er op die van mij totaal niks op staat qua merk of type 😒 Maar het blijkt dus wel een behoorlijk " speciaal " mes te zijn, maar ik kwam een Y.T. filmpje tegen van iemand die er eentje gebruikte, maar ik vind het maar een "eng " ding 😜 Leuk wel om zoiets in mijn bezit te hebben !! --- 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts