ChrisVanMeer Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 In navolging van wat andere kwasten clubs, nu ook eentje voor Wald Shaving. Wald Shaving komt uit Duitsland en Jannik weet - in mijn ogen - erg mooie en kwalitatief goede spullen uit te brengen. Zijn producten zijn ook erg in trek. Wald Shaving - J1 #7 Stratos "Luster" - 27mm das: Wald Shaving - J2 #22 Stratos "Interstellar" - 27mm das: En vanavond gaan ze live, de eerste 'self-tied' synthetische A1 knotten van Jannik. Ik heb het geluk gehad om deze in het geheim te mogen testen en ik ben erg te sprekenn over de kwaliteit! De knot is een 29mm en voelt super "dense" aan en ook nog eens superzacht. Met een beetje geluk weet ik er vanavond eentje te bemachtigen, waarbij ik me goed kan voorstellen dat dit een dagelijkse kwast zou kunnen zijn voor een syntheet-liefhebber. De variant die ik heb getest is onderstaande: Wald Shaving - A1 Nimbus "Bloodline" - 29mm syntheet: 7 1
Frank Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Ze zien er mooi uit maar $249 voor een synthetische kwast. Ik vind dat erg duur. 1 2
bartje-p Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 @ Frank eens, en dat geldt voor mij persoonlijk niet alleen voor een syntheet overigens..... wat dat betreft ben ik toch te nuchter. Het ziet er zeker vele malen mooier uit dan een standaard kwast zoals mijn Omega varken, maar of het nou zo veel beter / lekkerder scheert vraag ik me ten zeerste af. Maar goed, ieder zijn ding! 1 1
ChrisVanMeer Posted January 21, 2022 Author Posted January 21, 2022 Wald Shaving - A1 Nimbus "Gengar" - 29mm syntheet: 6
ChrisVanMeer Posted March 25, 2022 Author Posted March 25, 2022 Aangezien ik niet tevreden was met de knot (te puntig en ben sowieso niet echt een bulb-liefhebber) heeft Jannik er een fan knot in gezet. 4
Recommended Posts