iwan073 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ik hoorde van mijn vrouw dat scheersalon.nl binnenkort producten van Mondial gaat verkopen. Ik heb een testertje van hun Eau de Toilette gekregen en dat ruikt best lekker fris. Op hun website zag ik dat ook zij een Bergamot Neroli scheerzeep hebben. Iemand bekend met dit merk en hun producten? http://shop.mondial-shaving.com Edit: Ik lees op badger & blade dat het om een rebranded Tcheon Fung Sing gaat? Ik vond het al vreemd dat de geuren overeen kwamen. Mondial heeft wel mooiere verpakkingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Is niet rebranded, betreft de zeep die TFS twee jaar geleden heeft gemaakt. Ondertussen is TFS verder gegaan en heeft de aroma intenso uitgebracht en binnenkort de nieuwste versies met speciaal toegevoegde amandel olie en sterkere geuren. Mondial heeft niet alle geuren overigens. Potten zijn hetzelfde als de potten waar wij de 150 ml Tabacco Verde nog in hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Ja, dus rebranded. Want ze worden verkocht onder een andere naam, door een ander bedrijf. Mondial verkoopt het ook in mooie houten potten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ze vragen trouwens wel een forse meerprijs ivm BdF. Een refill voor een tientje, waar die bij BdF 6 euro kost. In een minder fancy verpakking, maar daar is het een refill voor nietwaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ja, dus rebranded. Want ze worden verkocht onder een andere naam, door een ander bedrijf. Ja hoor, in die zin rebranded, maar ik probeerde te benadrukken dat het dus niet de huidige kwaliteit zeep van TFS is, maar de zeep die een tijd terug door TFS werd gemaakt en door Mondial onder nota bene (bijna) dezelfde namen wordt verkocht. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Jammer dat TFS zelf niet van die houten kommen gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts