Soapcollector Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Gaat iemand hier het WK darts kijken? Zelf dart ik amper, maar het WK vind ik altijd wel leuk om naar te kijken. Ben erg benieuwd of van Gerwen zich kan herpakken tijdens het WK, aangezien hij al zijn Major titels kwijt is nu. 1
Johnweggo Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Ik probeer elk jaar trouw te kijken. Het actief volgens van de majors ben ik mee gestopt. Werd iets teveel uitgezonden. Vroeger wel een paar keer naar de premier League geweest en dat is toch een ervaring opzich. Maar nu alleen het WK want dat hoort er toch een beetje bij zo.
Soapcollector Posted December 8, 2021 Author Posted December 8, 2021 Toch ook wel weer mooi dat Barney er weer bij zit
Magic666 Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Uiteraard gaan we kijken Benieuwd of MvG de stijgende lijn eindelijk op kan zetten naar een grote toernooiwinst. Voor de rest zal Price hoge ogen gooien. De rest van de top is breed en kan iedereen van iedereen winnen. Hopelijk komt Fallon lekker ver 1
Kazuya17 Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Ik kijk alles, zelfs de vloer toernooien. Ik ben zelf een Barney fan.
Magic666 Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Van de vloertoernooien kijk ik alleen de Youtube samenvatting Tja Barney.... dank zij hem begonnen met gooien maar ondertussen mag die toch echt wel eens de pijlen in de wilgen gaan gooien. Al blijft een bomvol Ahoy met Barney Army spreekkoren wel imposant natuurlijk 1
Jos Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 3 uren geleden, Kamp zei: zeker leuke tv sport ik kijk regelmatig naar darts maar sport…. Nee, niet echt
Kamp Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 13 minuten geleden, Jos zei: ik kijk regelmatig naar darts maar sport…. Nee, niet echt Zeg ook tv sport (spelletje) in ieder geval leuke tv, inderdaad iets anders als rugby of voetbal op tv 1
Jos Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 2 minuten geleden, Kamp zei: Zeg ook tv sport (spelletje) in ieder geval leuke tv, inderdaad iets anders als rugby of voetbal op tv 100% met je eens… Voetbal is altijd nr 1 geweest maar ik volg nu Rugby een tijdje en sinds een beetje de regels begrip, vind ik fantastisch.
Kamp Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 8 minuten geleden, Jos zei: 100% met je eens… Voetbal is altijd nr 1 geweest maar ik volg nu Rugby een tijdje en sinds een beetje de regels begrip, vind ik fantastisch. Met rugby heb je ook nog het verschil tussen Union en League Rugby ook leuk om te zien vooral die Union gasten zijn " beesten""
Magic666 Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 Dat darten geen sport zou zijn is echt flauwekul... Het bord is zo ontworpen dat elke fout wordt afgestraft dus het mentale stuk/druk is enorm. Is het fysiek zwaar? Neuh, dat niet 😛
Soapcollector Posted December 14, 2021 Author Posted December 14, 2021 Van der Voort is mijn favoriet, ook al weet ik dat het geen topper is, het denk ik zijn stijl die ik erg leuk vind om te kijken. Vorig WK had ik de nare gewoonte gekregen om in elk Engel dart filmpje in de comment VDV zijn opkomst nummer te linken haha
Magic666 Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Voor mij is dat Anderson: kalm, mooie worp, wars van al die flauwekul op het podium, jij en het bord.
Soapcollector Posted December 14, 2021 Author Posted December 14, 2021 Anderson heeft inderdaad wel echt een smooth worp. Ik ben echt benieuwd naar van Gerwen, in mijn optiek had hij never nooit naar Winmau moeten gaan (of naar Winmau en zijn oude pijlen houden).
Magic666 Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Tja, als er een beter contract voor je neus ligt is het lastig om nee te zeggen Wat ik niet snap is waarom ze niet een 1:1 kopie hebben gemaakt van zijn oude pijlen, dat hoeft toch niet lastig te zijn lijkt me. Hij heeft een tijdje met zijn oude pijlen gegooid, stond in zijn contract geloof ik... maar nu hebben ze eindelijk wat gevonden gezien zijn vormstijging. 1
Soapcollector Posted December 15, 2021 Author Posted December 15, 2021 Heb voor de gein een 2 euro bet op Sherrock gezet dat ze het WK wint (400 euro haha)! Vorige toernooien heeft ze me al aardig wat centen opgeleverd!
Magic666 Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Gisteren niks kunnen zien maar het was voor sommigen net aan lees ik nu
Recommended Posts