Jos Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 vandaag vier ik mijn jubileum (precies 1 jaar) in de wereld van het klassiek scheren. De Muhle R89 met een Muhle mesje, omega synthetische kwast en een setje Proraso wit. Met trillende handen ging ik aan het werk en tot mijn verbazing haalde ik een redelijk goede resultaat zonder bloedbad. Scheren was niet een van mijn favoriete klusjes maar ineens alles veranderde, ik had plezier. info verzamelen was de volgende stap. Tallow base, pre shave, face lather, bowl lather, DE mesjes, shavettes….. te veel om te noemen, gelukkig hebben we vandaag de dag het internet. Inmiddels een arsenaal aan zepen, kwasten en aftershave’s rijker ben ik gelukkiger dan ooit. Bij dezen wil ik bedanken Sinterklaas, voor het brengen van mijn eerste setje en de shavingsociety voor de tips, hulp en adviezen. 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 lekker bezig, en leuke update. Op naar nog vele jaren meer! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 Waar waren we zonder St Klaas? proficiat jubilaris! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 Leuke post. Ik zeg party om het te vieren. Onze voorkeur van dit forum is op een zaterdagmiddag. Een bbq ongeacht het weer is altijd welkom. Uiteraard zorgen wij voor de drank, lees lekkere biertjes en een goed glas whisky. Graag in dit draadje de datum, tijd en uiteraard ook je adres. Je kan ons herkennen aan een heerlijk geschoren kinnetje en gladde wangetjes. Oh ja... vaak ruiken we ook lekker. Als tegenprestatie mag je een verlanglijstje indienen en hopen dat ie gelezen wordt. Namens ons allemaal.... tot snel.😁😉 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathieu Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 van harte met de prestatie! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandorfi Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 Van harte....... en hoe herkenbaar, ik ben ook bijna 1 jaartje bezig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted December 7, 2021 Share Posted December 7, 2021 Van harte, heerlijk om zo nu en dan terug te grijpen op je eerste zeepje ( Ikzelf heb dat bij de TOBS Peppermint). Nog vele ontspannende en prettige scheerbeurten gewenst! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted December 7, 2021 Author Share Posted December 7, 2021 Bedankt heren 🙏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts