Jump to content

jubileum

Jos

Recommended Posts

vandaag vier ik mijn jubileum (precies 1 jaar) in de wereld van het klassiek scheren.

De Muhle R89 met een Muhle mesje, omega synthetische kwast en een setje Proraso wit. Met trillende handen ging ik aan het werk en tot mijn verbazing haalde ik een redelijk goede resultaat zonder bloedbad.

Scheren was niet een van mijn favoriete klusjes maar ineens alles veranderde, ik had plezier.

info verzamelen was de volgende stap. Tallow base, pre shave, face lather, bowl lather, DE mesjes, shavettes….. te veel om te noemen, gelukkig hebben we vandaag de dag het internet.

Inmiddels een arsenaal aan zepen, kwasten en aftershave’s rijker ben ik gelukkiger dan ooit.

Bij dezen wil ik bedanken Sinterklaas, voor het brengen van mijn eerste setje en de shavingsociety voor de tips, hulp en adviezen.

19210-E80-039-C-4-E06-B534-D3-A704-FBEB0

• I like it 12

Leuke post.

Ik zeg party om het te vieren. Onze voorkeur van dit forum is op een zaterdagmiddag.

Een bbq ongeacht het weer is altijd welkom. Uiteraard zorgen wij voor de drank, lees lekkere biertjes en een goed glas whisky.

Graag in dit draadje de datum, tijd en uiteraard ook je adres.

Je kan ons herkennen aan een heerlijk geschoren kinnetje en gladde wangetjes. Oh ja... vaak ruiken we ook lekker.

Als tegenprestatie mag je een verlanglijstje indienen en hopen dat ie gelezen wordt.

Namens ons allemaal.... tot snel.😁😉

• Haha 7