Soapcollector Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 Ik heb 1 Razorock zeep : Carribean Holiday. De omschrijving van dit geur profiel is zeer uitbegreid en fruitig, maar als ik hem gebruik, kom ik alleen wat vanille tegen. Daarnaast is het de slechts schuimende scheerzeep die ik in mijn verzameling heb. Als ik de Razorock range op internet zie, word ik wel enthousiast, hun zepen zien er goed uit qua looks en geur profiel. Ik heb alleen geen zin om nog een keer teleurgesteld te worden. Is de zeep die ik heb gewoon een misser of hebben meer mensen slechte ervaringen met dit merk?
koenfucius Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 Ik heb er 2, Mudder Focker en Xxx. Beide zijn degelijk zonder echte toppers te zijn. Maar zeker geen probleem om op te schuilen.
Jos Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 Ik heb er eentje gehad, Irish Countryside, geur was voor mij zeer teleurstellend, verder was de zeep niet slecht te noemen maar niets bijzonders, uiteindelijk weggegeven. Trouwens de AS splash gebruik ik nog steeds, het bevalt mij heel erg goed.
dhr K Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 Ik heb er twee. Black bay schuimt bij mij voor geen meter. Gebruik ik nu om kwasten in te werken. Plague doctor is ok. Geur is goed, verder is het een matige zeep. Er komt geen Razorock meer in hier 1
Woodface Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 13 uren geleden, Jos zei: Ik heb er eentje gehad, Irish Countryside, geur was voor mij zeer teleurstellend, verder was de zeep niet slecht te noemen maar niets bijzonders, uiteindelijk weggegeven. Trouwens de AS splash gebruik ik nog steeds, het bevalt mij heel erg goed. Exact dezelfde ervaring. Geur viel tegen en verder niet bijzonder
bartje-p Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Goed om dit soort ervaringen te delen. Hoewel natuurlijk blijft gelden UEKAZ. Maar hier lijkt toch wel wat consensus over te bestaan. 1 1
dulac66 Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Ik gooi roet in het eten. Bij mij schuimen zij prima! 2 1
Jos Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 5 uren geleden, dulac66 zei: Ik gooi roet in het eten. Bij mij schuimen zij prima! Mooi zo, ik heb maar eentje gehad, misschien had ik pech
dulac66 Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Zou idd kunnen. Ik heb er meerdere en voor mij zijn zij zeker bang for buck. 1
Soapcollector Posted December 2, 2021 Author Posted December 2, 2021 @dhr K Dit is dus een van de zepen die mij erg aantrekt, naast natuurlijk de vette artwork die erop staat. Hoe zou jij de geur omschrijven?
dhr K Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 @Soapcollector Ik weet niet welke je bedoelt. Black bay is een bay rum met vrij veel kruidnagel. Plague doctor is vooral bloemig, al ruik ik iets wat veel op marsepein geurt
Soapcollector Posted December 2, 2021 Author Posted December 2, 2021 @dhr K Sorry, Plague Doktor bedoelde ik inderdaad. Bedankt! 1
Johnweggo Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Plague doctor is een anijs geur met wat bloemen tonen. Oke zeepje. Geur prima maar snel vervlogen en zeep vond ik ook matig.
Soapcollector Posted December 4, 2021 Author Posted December 4, 2021 @Johnweggo Bedankt voor het delen van je ervaring. Een anijs geurende zeep zou een mooie aanvulling voor mij collectie zijn, maar dan sla ik deze over. 1
Soapcollector Posted December 15, 2021 Author Posted December 15, 2021 Nog 1 maal de deksel van Razorock Carribean Holiday gehaald, de geur vond ik nu echt ranzig. Geen idee hoe dat komt. Het ruikt nu naar een ananas die al een jaar over datum is. Voor het eerst een zeep weggegooid...jammer 1
Jos Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Weg is weg…. als jij tropical/ananas lekker vind misschien is A&E Socal Hipster en optie 😉
Recommended Posts