Soapcollector Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Paar dagen geleden met helaas wat haast een sneetje aan de onderkant neus gemaakt, man wat deed dat een pijn zeg. Ik wilde met mijn krabber even snel mijn bovenlip nog even doen maar iets te haastig aangezet. Iemand hier met nog andere bloederige verhalen? Als ik het af ervaringen hoor over open scheren valt het bij mij wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic666 Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Yup, onder de neus is een pijnlijke! Ook ooit eens een sneetje gemaakt daarzo en sindsdien ben ik daar altijd erg voorzichtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 inderdaad met krabber alleen wat bloedplekjes gehad, met een open mes (scheer ik me voornamelijk mee) in 8 jaar 5 of 6 x een klein sneetje meestal de punt bij aanzetten, en dat omdat ik met 1 oog vrijwel niks zie, is dit denk dat het anders niet gebeurd was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted December 7, 2021 Author Share Posted December 7, 2021 Niet au door een snijwondje, maar meer au in de ziel. Ik wilde een van mijn zepen pakken, waardoor in mijn Geo F Thrumper Havana(cologne) uit mijn kast liet donderen op de tegels liet donderen. Het glas vloog in het rond! Van het flesje zijn grote stukken glas af gebroken, en er zit een mega barst in. Gelukkig geen lekkage, want het is een van mijn favoriete colognes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted December 7, 2021 Share Posted December 7, 2021 overgieten op een ander flesje voordat hij verder scheurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted December 7, 2021 Share Posted December 7, 2021 Oei! Het is een uitstekende cologne. Overgieten in een goed afsluitbare fles, of reisdecanter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts