bartje-p Posted November 16, 2021 Posted November 16, 2021 Hi allemaal, Heb nu een tijdje een USA Tech (56 gram) in huis, en dat bevalt eigenlijk wel erg goed. Nu ben ik me aan het oriënteren op een volgende stap, ook van Gillette, met een TTO mechaniek. Maar na paar dagen lezen, kijken, nadenken en snuffelen... zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Rocket, Rocket HD, Super speed, Flare tip, Aristocrat, Slim en nog veel meer voorbij zien komen. Jullie adviezen zijn dus (wederom) welkom. Ik ben een gebruiker, geen verzamelaar. Dus krabber hoeft niet in showroom kwaliteit te zijn, maar wel in 100% technische staat! Ik moet er nog vele jaren mee vooruit kunnen. Wat adviseren jullie voor type? Waarom? Aan welke prijs moet ik denken? Is er wellicht een duidelijke uitleg over de verschillende types? PS: mocht je wat hebben liggen verstoffen, laat het me dan even weten aub PS2: ik hou ook MP in de gaten, daar komt regelmatig ook wel wat voorbij. PS3: ik ben alleen geïnteresseerd in krabbers met SB, geen OC. Ook alleen TTO mechaniek, gewoon omdat ik dat mooi vind Alvast bedankt weer voor jullie reacties van een #vintagegillettenoob
jampot Posted November 16, 2021 Posted November 16, 2021 Ik heb een Gillette slim twist in huis, die mag je voor een zacht prijsje wel overnemen. Stuur maar een pb indien interesse. Geen showroom model, maar wel een prima instapper om tto mechaniek te proberen. 1
Recommended Posts