JvdK Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Na een iets mindere ontmoeting met Stirling Dunshire, qua geurbeleving, was ik erg benieuwd naar deze nieuwe lijn van The Alpha Men. De geur is is geïnspireerd op Aqua di Gio van G. Armani en dat vind ik een heerlijk frisse geur. Nieuwsgierig geworden heb ik de set besteld. Gisteravond eerst even aan de zeep en aftershave geroken. Dan krijg je zo’n prettig gevoel dat je weet dat het goed zit. Een mooie geur en niet de overheersende citroenen zoals bij Stirling. Opschuimen: De zeep schuimt erg makkelijk op tot een mooi schuim. Ik heb de zeep graag tussen een cremig schuim en luchtig schuim in. Dat ging erg makkelijk. De zeep kan goed water verdragen dus een schuim van gewenste dikte maken was zo gedaan. Scheren: Met gemak is deze zeep in mijn favorietenlijst doorgedrongen. De Vector glijdt erg makkelijk en soepel over de huid. Het lijkt of de zeep de baardharen goed zacht maakt. De geur was bijzonder. Bij de eerste pass viel de geur me niet echt op, maar bij de 2e en 3e pass des te meer. Ik vind de “Inspiratie op de Aqua di Gio geur” heel erg goed gelukt. Niet overheersend, lekker fris en geen overheersende citroenen. Aftershave: Een erg lekkere geur. Gewoon goed gelukt. Net als bij de scheerzeep vind ik de AS erg goed op Aqua di Gio lijken. Nou wil het net zo uitkomen dat mijn originele Aqua di Gio op is. Ik moet nog een nieuwe fles halen dus ik kan het niet één op één vergelijken. Ik ben geen goede geur herkenner, maar het zou me niet verbazen als het er dicht tegen aan zit. Oordeel: De scheerzeep leverde me een erg fijne scheerbeurt op. Lekker slicky scheerzeep, heerlijke geur en het laat een verzorgd gevoel op de huid achter. De combinatie scheerzeep met de aftershave is echt geweldig. Zoals ik al eerder zei, deze geurlijn is echt tot mijn favorieten doorgedrongen. De prijs, €33,90 voor 100ml scheerzeep en 100ml aftershave, vind ik meevallen. Makkelijk bij een Nederlandse webshop bestellen en binnen 24-uur (gratis) bezorgd. 4 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Is het een TFS zeep? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 @dhr K TGS 😉 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted November 13, 2021 Share Posted November 13, 2021 18 uren geleden, JvdK zei: Na een iets mindere ontmoeting met Stirling Dunshire, qua geurbeleving, was ik erg benieuwd naar deze nieuwe lijn van The Alpha Men. De geur is is geïnspireerd op Aqua di Gio van G. Armani en dat vind ik een heerlijk frisse geur. Nieuwsgierig geworden heb ik de set besteld. Gisteravond eerst even aan de zeep en aftershave geroken. Dan krijg je zo’n prettig gevoel dat je weet dat het goed zit. Een mooie geur en niet de overheersende citroenen zoals bij Stirling. Opschuimen: De zeep schuimt erg makkelijk op tot een mooi schuim. Ik heb de zeep graag tussen een cremig schuim en luchtig schuim in. Dat ging erg makkelijk. De zeep kan goed water verdragen dus een schuim van gewenste dikte maken was zo gedaan. Scheren: Met gemak is deze zeep in mijn favorietenlijst doorgedrongen. De Vector glijdt erg makkelijk en soepel over de huid. Het lijkt of de zeep de baardharen goed zacht maakt. De geur was bijzonder. Bij de eerste pass viel de geur me niet echt op, maar bij de 2e en 3e pass des te meer. Ik vind de “Inspiratie op de Aqua di Gio geur” heel erg goed gelukt. Niet overheersend, lekker fris en geen overheersende citroenen. Aftershave: Een erg lekkere geur. Gewoon goed gelukt. Net als bij de scheerzeep vind ik de AS erg goed op Aqua di Gio lijken. Nou wil het net zo uitkomen dat mijn originele Aqua di Gio op is. Ik moet nog een nieuwe fles halen dus ik kan het niet één op één vergelijken. Ik ben geen goede geur herkenner, maar het zou me niet verbazen als het er dicht tegen aan zit. Oordeel: De scheerzeep leverde me een erg fijne scheerbeurt op. Lekker slicky scheerzeep, heerlijke geur en het laat een verzorgd gevoel op de huid achter. De combinatie scheerzeep met de aftershave is echt geweldig. Zoals ik al eerder zei, deze geurlijn is echt tot mijn favorieten doorgedrongen. De prijs, €33,90 voor 100ml scheerzeep en 100ml aftershave, vind ik meevallen. Makkelijk bij een Nederlandse webshop bestellen en binnen 24-uur (gratis) bezorgd. bedankt voor de mooie review 👏 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts