northcorner Posted November 11, 2021 Share Posted November 11, 2021 Heb de scheer hobby recent weer opgepakt (had ik veel eerder moeten doen). De afgelopen jaren weinig gekeken naar krabbers. Maar zag mede op dit forum een mooie krabber staan van Rocnel (Sailor), wat ik me afvraag is dit nu het meest excusieve krabber merk of zijn er de afgelopen jaren nog veel exclusievere merken bij gekomen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted November 11, 2021 Share Posted November 11, 2021 Er zijn er wel nog een paar hoor 😅😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
northcorner Posted November 11, 2021 Author Share Posted November 11, 2021 8 minuten geleden, Levi zei: Er zijn er wel nog een paar hoor 😅😁 Hoi Levi, Bedankt voor je reactie en welke merken moet ik dan denken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted November 11, 2021 Share Posted November 11, 2021 Barbaros Razors, Paradigm Shaveware, Wolfman Razors Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted November 11, 2021 Share Posted November 11, 2021 Carbon Shaving hoort ook wel in dit rijtje thuis, of Haircut and Shave (hun koperen P076 vind ik wel iets hebben) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 13, 2021 Share Posted November 13, 2021 Er komen steeds meer dure merken bij, het wordt haast onbetaalbaar om ze te proberen. Wolfman valt voor mij af (heb ze allemaal verkocht), Paradigm heb ik nog een aantal van behouden maar zijn niet meer nieuw te verkrijgen (Er is een nieuwe in de maak), Rocnel heb ik een aantal van gehad maar voor mij de grote uitschieter van de laatste jaren is de Sailor van 2020 en 2021. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts