WizardOfOz Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Hallo iedereen, Ik heb me sinds kort hier aangemeld en wil me even voorstellen. Ik ben Rik, aka WizardOfOz, en woon in het Gelderse land. Ik scheer me al een paar jaar klassiek, en ben erg benieuwd hoe ik mijn klassieke scheerbeurt kan customizen. Zodoende ben ik via tweakers.net op jullie forum gestuit. Ik hoop dat ik hier nog een hoop mag leren en ik hoop ook op een fijne beleving alhier. Kwam al een paar topics tegen die me erg interessant leken. Nou mensen, ik ga nog even verder struinen hier. Met hartelijke groeten, Rik / WizardOfOz 2
ChrisVanMeer Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
WizardOfOz Posted November 8, 2021 Author Posted November 8, 2021 Dank aan allen voor het warme welkom. Alleen heb ik nog een vraagje, hoe kan ik mijn onderschrift wijzigen? Alvast dank voor de info.
ChrisVanMeer Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 15 minuten geleden, WizardOfOz zei: Alleen heb ik nog een vraagje, hoe kan ik mijn onderschrift wijzigen? Rechts bovenin op je naam klikken -> Accountinstellingen -> Handtekening
Magic666 Posted November 8, 2021 Posted November 8, 2021 Welkom! Op dit forum is het prima vertoeven kan ik uit eigen, nog niet zo lange, ervaring zeggen
WizardOfOz Posted November 9, 2021 Author Posted November 9, 2021 Dank dank dank, allemaal. @ ChrisVanMeer , helaas heb ik bij Accountinstellingen geen tabje met Handtekening. Zie ook deze screenshot: Komt het misschien omdat ik nieuw ben, of zijn er misschien andere account-restricties in werking voor mijn account? Groeten!
ChrisVanMeer Posted November 9, 2021 Posted November 9, 2021 Och helemaal vergeten, komt omdat je nog in een voorstadium zit van de forumgroep "Lid" Hieronder vind je meer informatie.
WizardOfOz Posted November 9, 2021 Author Posted November 9, 2021 25 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Och helemaal vergeten, komt omdat je nog in een voorstadium zit van de forumgroep "Lid" Hieronder vind je meer informatie. Ah, hartstikke bedankt voor de informatie, @ ChrisVanMeer . Ik zie nu wat ik moet doen voor ik uberhaupt een handtekening in kan stellen. Toppie en bedankt! 1
Recommended Posts