Jump to content

Spaanse scheersticks

sandorfi

Recommended Posts

Tijdens mijn verlof in Tenerife kocht ik één Lea en twee La Toja stickjes (50mg 1.35 eur per stuk).

71-HXwig-Fc-LL-SY879.jpg   8410737000143-0-P0-0f30ebec-4004-4cfc-b9

Zonder al te veel verwachtingen deze 2 kleintjes geprobeerd. Eerder supergoedkope zeep (bol a razer van Unilever uit Frankrijk) was een regelrecht tegenvaller.

En groot was mijn verbazing dat beiden zeer goed meevallen, zowel qua schuimvorming, glijbaarheid enz.

Toch geef ik de voorkeur aan La Toja, ruikt iets beter, frisser dan Lea (gewone zeepgeur) en minieme betere prestaties.

Deze betrekkelijk harde zeep geeft na aanbrengen op de gebruikelijke wijze een royale gladde schuimlaag, genoeg zeep in de borstel voor 3 beurten + pick-ups.

Wat mij betreft een blijvertje, vooral door het minieme formaat waardoor het de ideale reisgezel is.

• I like it 5

• 5 months later...
21 minuten geleden, DiddyKong zei:

Vond de Toja stick wrijven over mn gezicht niet echt lekker.

dat heb ik ook met sticks. Raspen en in een potje/blikje prakken doet het prima! En laadt wat mij betreft ook een stuk gemakkelijker. Zelfde heb ik ooit gedaan met een Speick stick, ging ook goed. Een Arko stick kun je zonder te raspen in een potje duwen, geen probleem.

• Agreed 1