sandorfi Posted September 25, 2021 Share Posted September 25, 2021 Tijdens mijn verlof in Tenerife kocht ik één Lea en twee La Toja stickjes (50mg 1.35 eur per stuk). Zonder al te veel verwachtingen deze 2 kleintjes geprobeerd. Eerder supergoedkope zeep (bol a razer van Unilever uit Frankrijk) was een regelrecht tegenvaller. En groot was mijn verbazing dat beiden zeer goed meevallen, zowel qua schuimvorming, glijbaarheid enz. Toch geef ik de voorkeur aan La Toja, ruikt iets beter, frisser dan Lea (gewone zeepgeur) en minieme betere prestaties. Deze betrekkelijk harde zeep geeft na aanbrengen op de gebruikelijke wijze een royale gladde schuimlaag, genoeg zeep in de borstel voor 3 beurten + pick-ups. Wat mij betreft een blijvertje, vooral door het minieme formaat waardoor het de ideale reisgezel is. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted September 25, 2021 Share Posted September 25, 2021 Zijn goede zeepjes. Ik zag vorige maand ook nog ‘Bea’ in Spanje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacMarty89 Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 La Toja en LEA allebei wel eens in roulatie gehad, zowel de zepen als balsems. Ik vond de scheerzeep van La Toja prima, alleen de balsem niet. Voor LEA was het juist omgekeerd. Ik meen dat het betrekkelijk lastig aan te komen is hier in NL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiddyKong Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 Vond de Toja stick wrijven over mn gezicht niet echt lekker. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 21 minuten geleden, DiddyKong zei: Vond de Toja stick wrijven over mn gezicht niet echt lekker. dat heb ik ook met sticks. Raspen en in een potje/blikje prakken doet het prima! En laadt wat mij betreft ook een stuk gemakkelijker. Zelfde heb ik ooit gedaan met een Speick stick, ging ook goed. Een Arko stick kun je zonder te raspen in een potje duwen, geen probleem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts