Levi Posted September 24, 2021 Posted September 24, 2021 Deze morgen het laatste beetje eruit gespoten! 5
ChrisVanMeer Posted September 24, 2021 Posted September 24, 2021 Knap! Tot nu toe bij mij alleen proefmonsters die op komen 🙈 4
Levi Posted September 24, 2021 Author Posted September 24, 2021 @ChrisVanMeer ik denk dat je collectie toch wat groter zal zijn dan de mijne 🤔😁. 1 1 1
Joo Posted September 26, 2021 Posted September 26, 2021 Hier vandaag de edc. “Futura” van Acqua di Parma opgemaakt (was een miniatuur flesje) Vind het een prijzig luchtje,,, maar het is z’n bijzondere intense geurbeleving. Zou er wel een liter-fles van willen. 3
Levi Posted January 12, 2022 Author Posted January 12, 2022 Fijn geurtje maar er komt geen nieuw flesje. 3
bartje-p Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 Vanochtend was deze aan de beurt voor de laatste keer. Lekker licht luchtje, ik vond het erg lekker! Jil Sander Sun Men edt 4
bartje-p Posted July 10, 2023 Posted July 10, 2023 Ik heb helaas niet helemaal vastgelegd wanneer ik ermee gestart ben, maar al met al minstens 2 jaar in gebruik gehad. Erg prettige, betaalbare geur. Kan me voorstellen dat die er zomaar nog eens zal komen, maar eerst weer wat anders opmaken 3
twoband Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Elke fles van Ermenegildo Zegna Neroli of bergamot tot de laatste druppel. Zeker nu in de zomer zijn dat de meest begeerlijke geuren . 2
bartje-p Posted May 26 Posted May 26 Verkregen op de Facebook forumdag via @ Manandshaving , de Acca Kappa Giallo Elicriso edp. Heerlijk luchtje! Bijna een jaar nagenoeg alleen gebruikt, dus met 50ml kun je lang vooruit! 4
bartje-p Posted May 31 Posted May 31 Toch knap als je dat in 3 dagen opmaakt @ Levi 👍😜 (zie onderwerp) 5
iwan073 Posted September 24 Posted September 24 Dior Homme Original. Mijn favoriete geur. Lekker zacht en poederachtig 5
bartje-p Posted September 25 Posted September 25 Vandaag na 99x gebruik te hebben was de Speick after shave op. Gelukkig heb ik er nog een in de kast staan! 4
-Danny- Posted September 25 Posted September 25 15 uren geleden, iwan073 zei: Dior Homme Original. Mijn favoriete geur. Lekker zacht en poederachtig Deze is geen kattenpis, maar een top geur! 1
iwan073 Posted September 25 Posted September 25 11 minuten geleden, -Danny- zei: Deze is geen kattenpis, maar een top geur! Ja ik krijg altijd complimenten wanneer ik hem draag. Wel de Original he. Die andere niet zo Nu is hij op en wil ik eens die Gisada gaan proberen. 1
-Danny- Posted September 25 Posted September 25 Op 10-7-2023 om 11:24, bartje-p zei: Ik heb helaas niet helemaal vastgelegd wanneer ik ermee gestart ben, maar al met al minstens 2 jaar in gebruik gehad. Erg prettige, betaalbare geur. Kan me voorstellen dat die er zomaar nog eens zal komen, maar eerst weer wat anders opmaken Hoe goed is deze? Hoeveel punten op een schaal van 10.
bartje-p Posted September 25 Posted September 25 2 uren geleden, -Danny- zei: Hoe goed is deze? Hoeveel punten op een schaal van 10. Lastig natuurlijk, maar was voor mij een prima dagelijks geurtje. Hierna heb ik Davidoff Adventure erbij gepakt, die vind ik eigenlijk nog wel wat lekkerder, en valt in dezelfde prijsklasse ongeveer. 1
-Danny- Posted September 28 Posted September 28 Rocabar van Hermes heb ik opgemaakt, in het jaar 2000 gekocht. Nu zijn de flesjes veranderd, waarschijnlijk ook nog eens geherformuleerd. 1
Recommended Posts