Jump to content

Welke geur heb je opgemaakt?

Recommended Posts

Posted

Hier vandaag de edc. “Futura” van  Acqua di Parma opgemaakt (was een miniatuur flesje) 

Vind het een prijzig luchtje,,, maar het is z’n bijzondere intense geurbeleving. Zou er wel een liter-fles van willen.

• I like it 3
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

Vanochtend was deze aan de beurt voor de laatste keer. Lekker licht luchtje, ik vond het erg lekker!

Jil Sander Sun Men edt

20220222_082640.jpg

• I like it 4
  • 5 months later...
  • 11 months later...
Posted

Ik heb helaas niet helemaal vastgelegd wanneer ik ermee gestart ben, maar al met al minstens 2 jaar in gebruik gehad. Erg prettige, betaalbare geur. Kan me voorstellen dat die er zomaar nog eens zal komen, maar eerst weer wat anders opmaken ;-)

20230710_112057.jpg

• I like it 3
Posted

Elke fles van Ermenegildo Zegna Neroli of  bergamot tot de laatste druppel.   Zeker nu in de zomer zijn dat de meest begeerlijke geuren . 

• I like it 2
  • 10 months later...
Posted

Verkregen op de Facebook forumdag via @ Manandshaving , de Acca Kappa Giallo Elicriso edp. Heerlijk luchtje! Bijna een jaar nagenoeg alleen gebruikt, dus met 50ml kun je lang vooruit!

IMG_0531.webp

• I like it 4
  • 3 months later...
Posted

Vandaag na 99x gebruik te hebben was de Speick after shave op. Gelukkig heb ik er nog een in de kast staan!

spacer.png

• I like it 4
Posted
15 uren geleden, iwan073 zei:

IMG_6669.thumb.webp.058dcf90652bcf06bccd3a549b6b56f5.webp
Dior Homme Original.

Mijn favoriete geur. Lekker zacht en poederachtig 

Deze is geen kattenpis, maar een top geur! 

• Agreed 1
Posted
11 minuten geleden, -Danny- zei:

Deze is geen kattenpis, maar een top geur! 

Ja ik krijg altijd complimenten wanneer ik hem draag. Wel de Original he. Die andere niet zo

Nu is hij op en wil ik eens die Gisada gaan proberen.

• I like it 1
Posted
Op 10-7-2023 om 11:24, bartje-p zei:

Ik heb helaas niet helemaal vastgelegd wanneer ik ermee gestart ben, maar al met al minstens 2 jaar in gebruik gehad. Erg prettige, betaalbare geur. Kan me voorstellen dat die er zomaar nog eens zal komen, maar eerst weer wat anders opmaken ;-)

20230710_112057.jpg

Hoe goed is deze? Hoeveel punten op een schaal van 10.

Posted
2 uren geleden, -Danny- zei:

Hoe goed is deze? Hoeveel punten op een schaal van 10.

Lastig natuurlijk, maar was voor mij een prima dagelijks geurtje. Hierna heb ik Davidoff Adventure erbij gepakt, die vind ik eigenlijk nog wel wat lekkerder, en valt in dezelfde prijsklasse ongeveer.

• Thanks! 1
Posted

Rocabar van Hermes heb ik opgemaakt, in het jaar 2000 gekocht. Nu zijn de flesjes veranderd, waarschijnlijk ook nog eens geherformuleerd. s-l400-1.jpg.32ed16f10599f9c0aaa99d5d722aa320.jpg

• I like it 1