Jump to content

Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

iwan073

Recommended Posts

Nou, Sinterklaas en Zwarte Piet zijn vanavond al bij mij langs gekomen!

Naast een paar prachtig mooie blauwe schoenen, heeft mijn eigen lichtbruine Piet ook wat scheerspulletjes in mijn schoen achtergelaten.

Nou ja, schoen...

De cadeaus werden uit de lade van ons TV meubel tevoorschijn getoverd! :lol:

Ik ben blij dat lichtbruine Piet goede smaak heeft, want kijk eens wat deze lieverd mij gegeven heeft:

2013-12-01%2021.21.43.jpg

Echt heerlijk ruikende After Shave Balsem van Crabtree & Evelyn en een eveneens heerlijk ruikende scheerzeep, óók van Crabtree & Evelyn.

Piet heeft vanmiddag ook aan de Sandalwood geroken, maar wist niet zeker of ik die geur wel lekker zou vinden.

Daarom gaan we donderdag samen maar even terug naar Bladel, zodat ik zelf even bij scheersalon.nl kan ruiken of de Sandalwood mij bevalt of niet.

En als ik dan toch daar ben, kan ik me net zo goed even laten knippen en laten verwennen met een heerlijke scheerbeurt!

Morgen gelijk een afspraak maken. :)

Nou, hoe de Nomad me bevalt lezen jullie morgen wel in de SOTD.

En ook hier wil ik lichtbruine Piet nog even bedanken voor de geweldige cadeaus! :D

Hier ook Sint gevierd vanmiddag.

Onze kleine meid werd zo verwend dat ze het halverwege zo druk had met spelen, dat ze geeneens zin meer had in uitpakken <3

Voor ons "grote kinderen" waren de bekende lootjes getrokken. Ik kreeg een paar warme fluffy winterslippers en een heerlijk blik Illy espressobonen (de zwarte dop, sterkere variant dus)

Voor de whisky-liefhebbers onder ons: ik had voor mn zwager een boekpakket over whisky met daarbij een glas, maatbekertje en echte stenen "rocks" zodat bij een "on the rocks" je whisky niet verwatert.

Het glas was niet echt bijzonder, maar vooral de steentjes zijn leuk. Het boek bevat wat info en whisky-recepten voor cocktails enzo.

Gekocht bij boekenvoordeel.com.

Nice, Iwan!

Ik heb vanavond een tube vergulde hand ASB gekregen tijdens pakjes avond!

Ik heb de C&E nog niet gebruikt, dus ik kan nog steeds zeggen dat ik de Vergulde Hand ASB de fijnste after shave vind die ik ken!

Marco, is het niet juist de bedoeling van "on the rocks" dat het wat verwaterd dan?

Wat voor doel hebben die rocks anders?

Ik vind het ook idd een hele goeie asb, alleen de geur is niet geweldig. (maar ook niet vies)

Voor die prijs is denk ik niet beter te krijgen

Ik ben benieuwd naar je ervaring met c&e.

Ik lees het morgen wel.

de steentjes leg je in de vriezer en gebruik je om je whisky koud te houden. te veel water is niet goed voor de smaak, dus voeg je met een pipetje twee druppels water toe om de aroma's "los te maken".

(volgens whisky-kenners dan)

Nou, Sinterklaas en Zwarte Piet zijn vanavond al bij mij langs gekomen!

Leuke spullen, je wordt wel erg verwend! Hier moet Sinterklaas alleen op pad dus dat worden kleine pakjes als hij alles alleen moet dragen :-(

Van sinterschoonfamilie 50euro om een mes te kopen en voor vrijdag in de zak bij mijn ouders een mooie soc kwast overgenomen van Robbin hier op het forum:-) moet nog binnen komen en dan nog in sintpapier

Ben benieuwd

insggk.jpg

Een flesje scheercrème van LUSH voor een hemelse scheerervaring. Kus scheeruitslag vaarwel met deze lichte crème vol honing, lijnzaad en havermelk. Zelfs de meest gevoelige kin wordt hier gelukkig van.

Nou, ik ben benieuwd. Volgens de gebruiksaanwijzing breng je een dun laagje aan op het gebied dat een scheerbeurt kan gebruiken. Goed om te weten is dat je Ambrosia gebruikt zonder water! Het is een crème, dus het schuimt ook niet!

Dus ook niet te latheren met een kwast??