Jump to content

Astra Superior Platinum

Chay_1974

Recommended Posts

2 uren geleden, Chay_1974 zei:

Ik heb Derby Extra, Astra Green, King C Gilette en Feather geprobeerd nu. 

De Astra's en de King C Gilette zijn prima. De Feather en Derby Extra zijn niets voor mij.

de King c Gillette vind ik ook prima helaas zijn iets te duur.

feather vond ik in het begin vreselijk, nu gaat redelijk, elke keer ietsje beter.

• Agreed 1

• 2 months later...
  • 8 months later...

Ik gebruik al jaren de SP mesjes en deze gaan heel goed in verschillende krabbers, nu heb ik onlangs een paar nieuwe doosjes gekocht waarin de mesjes nu verpakt zijn in gedrukt papier. Nu blijken deze toch niet hetzelfde zijn. Ik heb de indruk dat ze minder scherp zijn en veel ruwer. Iemand met ook deze indruk?

2 uren geleden, Levi zei:

Ik gebruik al jaren de SP mesjes en deze gaan heel goed in verschillende krabbers, nu heb ik onlangs een paar nieuwe doosjes gekocht waarin de mesjes nu verpakt zijn in gedrukt papier. Nu blijken deze toch niet hetzelfde zijn. Ik heb de indruk dat ze minder scherp zijn en veel ruwer. Iemand met ook deze indruk?

Oei! Ik moet dan eens mijn laatste levering (100 stuks) even controleren. Zou wel balen zijn want het is één van mijn favorieten. Nou heb ik wel vaak met Astra SP mesjes dat het lijkt alsof het mesje bij de eerste scheerbeurt wat tegen valt. Na die eerste scheerbeurt lijkt het mesje ineens scherper te worden en houdt dat dan lang vol.

• Agreed 1

6 minuten geleden, marzman zei:

Zijn het wel echte? Ik heb nog 1000 Gillettemesjes liggen die ook onbruikbaar zijn, maar die heb ik ooit uit China besteld en zullen namaak zijn.

Vroeger werden ze gemaakt in Tsjechië, maar nu in Rusland door P&G. Degene die ik nu gebruik zijn P&G.

• 7 months later...
On 7/11/2022 at 1:09 PM, Niek said:

Hoe is het eigenlijk met die fabriek in Rusland? Worden hun produkten nog steeds geïmporteerd of vallen ze onder de boycot van staalprodukten?

Ik had verwacht te zien dat de voorraden Astra en Vokshod en dergelijke op zouden raken, maar ze worden nog steeds door winkels aangeboden.

• I like it 2