Jump to content

Hoe was je vakantie?

Mathieu
 Share

Recommended Posts

Een idee voor een nieuw onderwerp!

De zomer loopt op z'n eind. Post hier alles wat je wilt delen over je vakantie (evt met foto).

Ik zal zelf de aftrap geven. We zijn 2 weken naar Frankrijk geweest. In de loire (departement 42). Heerlijk weer. We hebben met onze vouwwagen gekampeerd. 

Het uitzicht vanaf de berg naar de camping:

vak2021.jpg

De vouwwagen:

vakantie-2.jpg

• I like it 7

Morgen is de laatste dag van mijn 4-weekse vakantie. Lekker bij huis gebleven, elke dag met vrouw en kids naar het zwembad geweest en wat tripjes gedaan. Heerlijk relaxed en ik heb totaal nog geen zin om terug te gaan naar de puinhoop die KPN heet.

• I like it 6
  • Haha 2

Hier 4 weken thuis gebleven met vrouw en zoon. Veel tijd samen doorgebracht en nu al twee weken terug aan het werk maar na volgende week gaan we nog een week samen naar het zuiden van Frankrijk om nog van de laatste zonnestralen te profiteren 😎.

• I like it 7

Ook al weer 2 weken aan het werk.

3 weken vrij geweest. Waarvan 2 weken op de camping in de achterhoek geweest samen met mijn partner. Dit was ook gelijk de laatste keer. (kramperen dan). Maar vanwege Covid niet het risico genomen om naar het buitenland te gaan. In de laatste week van mijn vakantie ook pas de 2de prik gehad waar ik ook 2 dagen niet lekker van was. Maar al met al mag ik niet klagen heb goed weer gehad en een relaxte vakantie gehad. Hopelijk volgend jaar weer naar onze vaste bestemming Kroatië.

• I like it 6

Afgelopen weekend drie keer gespeeld op een festival (eindelijk weer…)

En nu een weekje bijkomen in the middle of het Franse nowhere

8C866611-D4C5-4958-AE90-BD072B3CED60.jpeg

9B44AE9E-2995-4756-9A7B-0A4CE01DC8E6.jpeg

• I like it 7

Niet op vakantie geweest. Nadat mijn vrouw op 6 november j.l. op 55-jarige leeftijd is overleden aan niet-rokers longkanker had ik geen zin om alleen (met de hond) op vakantie te gaan. Daarnaast is het momenteel heel erg druk op mijn werk bij defensie. Ik heb de afgelopen 4 weken wel 1 dag per week vrij gehad zodat ik kon genieten van een 4 daagse werkweek.

13 minuten geleden, JvdK zei:

Niet op vakantie geweest. Nadat mijn vrouw op 6 november j.l. op 55-jarige leeftijd is overleden aan niet-rokers longkanker had ik geen zin om alleen (met de hond) op vakantie te gaan. Daarnaast is het momenteel heel erg druk op mijn werk bij defensie. Ik heb de afgelopen 4 weken wel 1 dag per week vrij gehad zodat ik kon genieten van een 4 daagse werkweek.

Alsnog gecondoleerd met het verlies van je vrouw. 🙏

Helaas hoor ik dit soort verhalen steeds vaker. Mensen gaan veel te vroeg heen...

• I like it 1

36 minuten geleden, JvdK zei:

Gecondoleerd. In zo'n situatie lijkt me vakantie ook niet zo leuk. Ik hoop dat je in de toekomst wel weer van vakanties mag/kan genieten ondanks het verlies. Sterkte.

• I like it 1

Ik denk dat je hoofd nergens op staat bij het verlies van je partner, een vakantie heeft dan ook weinig zin want genieten kan je toch niet. Gecondoleerd met je verlies 😪

• I like it 1
  • Agreed 1

16 uren geleden, JvdK zei:

Alsnog gecondoleerd! Ik wens je oprecht heel veel sterkte en moed toe! 

• I like it 1

@ JvdK alsnog gecondoleerd en sterkte....

Mijn 3 weken vakantie zijn ook voor een deel opgegaan aan ziekenhuis perikelen bij mijn moeder, hoog op leeftijd. Tussendoor toch nog tijd en mogelijkheid gevonden om een korte trip naar Frankrijk te maken, voor mij voor het eerst. De Vogezen, wat een prachtig gebied, zeker reden om nog eens terug te gaan!

(moet je alleen niet je Schick krabber laten liggen in de chambre d'hotes) :-(

20210809_131422.jpg

20210810_141931.jpg

• I like it 7

@ JvdK  Kwam na vier dagen eens een SvdD te plaatsen, zal dat ook wel doen, maar dit is het eerste berichtje dat ik lees. Plaatst alles wel weer in perspectief. Heel veel wijsheid gewenst…

• I like it 1

Voor het eerst een caravan. Nooit gedacht, maar mede vanwege Corona. Vanwege Corona het ook gehouden bij een vakantie in Nld: twee weken Friesland. De kinderen vonden het dikke prima maar papa en mama niet. Nat, koud, bewolkt, veel regen. Elke ochtend dacht ik: wat doe ik hier en telde ik over hoeveel nachtjes ik weer naar huis kon. Na veel wikken en wegen ons na een dikke week laten testen, een week extra verlof genomen, spullen in auto/caravan gegooid en in 1 nacht van de kop van Friesland naar de Dordogne gereden en daar nog 1,5 week heerlijk in de zon gestaan! Zonder dat had ik geen zomer/vakantie gevoel gehad. 

540.jpg

• I like it 7

17 uren geleden, Dali zei:

Voor het eerst een caravan. Nooit gedacht, maar mede vanwege Corona. Vanwege Corona het ook gehouden bij een vakantie in Nld: twee weken Friesland. De kinderen vonden het dikke prima maar papa en mama niet. Nat, koud, bewolkt, veel regen. Elke ochtend dacht ik: wat doe ik hier en telde ik over hoeveel nachtjes ik weer naar huis kon. Na veel wikken en wegen ons na een dikke week laten testen, een week extra verlof genomen, spullen in auto/caravan gegooid en in 1 nacht van de kop van Friesland naar de Dordogne gereden en daar nog 1,5 week heerlijk in de zon gestaan! Zonder dat had ik geen zomer/vakantie gevoel gehad. 

Zo'n gevoel had ik ook bij een weekje in NL kamperen (we hadden vorig jaar toen net de 3 koude zomerweken) vandaar dat ik dit jaar perse naar Frankrijk wilde.

Van de week in conwy geweest. Foto gemaakt vanuit het oudste huis van de stad. Plas mawr (1576-1585).

Heerlijk weer en nog een paar dagen te gaan en dan door naar Engeland.

20210908_120250.jpg

• I like it 10