steefmobiel Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Hallo allen, aangezien ik een ruime hoeveelheid DE mesjes heb in verschillende merken wilde ik eens anderen de mogelijkheid geven deze te proberen. De actie bestaat uit 2 delen. Namelijk 5 pakketjes voor de startende scheerders en 5 pakketjes voor de gevorderde scheerders. De enige voorwaarden zijn dat jevoor 25 november 2013 een account hebt aangemaakt en dat je je slechts eenmaal, voor de juiste categorie, aanmeld. Aanmelden doe je dmv. van een reactie met "starter"(voor beginnede scheerders) of "gevorderd"(voor gevorderde scheerders) als eerste woord te posten. Zondag 15 december 2013 om 12:00 sluit de inschrijving en worden via random.org de winnaars bepaald. Die dag worden ook de winnaars gepubliceerd in het topic en kunnen ze me een pb sturen met adresgegevens, zodat ik de pakketjes kan versturen. De pakketten bestaan in ieder geval uit: 2x iridium super 2x gillette 7 o'clock sharp edge 2x voskhod 2x rapira swedish supersteel 2x supermax super platinum 2x astra superiour platinum 2x personna super blue "labs" 2x gillette super blue chinees mvg stephan Edited December 7, 2013 by Guest
Snowmiss Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Starter die binnenkort een starterspakketje met 5 Astra's voor zijn verjaardag krijgt, wil ook wel een aantal andere merken mesjes uit gaan proberen
Barbiere di Figaro Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Mooie actie, maar kloppen de data? Doe niet mee natuurlijk. Edited December 2, 2013 by Guest
Marc Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Leuke actie! Ik ben nog maar een starter en heb nog niet zo veel mesjes, dus ik doe graag mee.
timmert26 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Starter, maar de aanmelddatum is niet geldig ;(
talibeard Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Leuke actie Stephan! Ik doe niet mee (ik ken de meeste mesjes al) maar het is een leuke manier om elkaar eens wat nieuws te laten proberen!
Noxa Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Gevorderde scheerder, en meeste mesjes uit het lijstje zijn mij onbekend. Het lijkt me leuk die eens te proberen.
Kamp Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Starter, sinds kort met een de aan het scheren en de meeste ken ik niet, ik doe dus graag mee.
marco Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 ik ken eigenlijk alleen de gillette niet, dus wil de rest een grotere kans geven. er zitten een paar fijne mesjes tussen!
steefmobiel Posted December 2, 2013 Author Posted December 2, 2013 @timmert26, coulance regel is ingetreden en u bent toegevoegd. @marco, in welke categorie wil je ingedeeld worden? mvg stephan
timmert26 Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 @timmert26, coulance regel is ingetreden en u bent toegevoegd. @marco, in welke categorie wil je ingedeeld worden? mvg stephan Hartstikke bedankt!
marco Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 doe maar gevorderd dan de mesjes die ik al ken en niet mijn ding zijn zal ik apart leggen en een keer te beschikking stellen
Harkos Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Gezien het assortiment, waarvan ik veel nog niet ken, zou ik me ook graag voor gevorderd aan willen melden. Mooie probeer aktie! Ook al mocht ik niet met mijn neus in de boter vallen, alvast dank voor het leuke initiatief.
VROEM Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Gevorderd (qua scheren dan) doe graag mee met deze leuke actie!
steefmobiel Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 Aangezien er nog altijd meer pakketjes te vergeven zijn dan inschrijvers. Nodig ik bij deze iedereen uit zich in te schrijven, met name de starters die zich na 25 november op dit forum hebben geregistreerd. Ik zie de laatste tijd een hoop nieuwe mensen en wil hen die nieuw zijn niet de kans ontnemen om een leuk sampler pakketje te ontvangen om hun nieuwe scheer routine op te leuken. mvg stephan.
Snuff Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 zeker een mooie actie, doe ook niet mee want allemaal al gebruikt.
omnivac Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 starter / gevorderd ik zit er denk ik tussen in. heb de iridium en astra getest ( die laatste was voor mij persoonlijk het slechtste mesje, echter een vriend vind hem geweldig ). ben erg geinterreseerd in de voskhod mesjes. voor mij zijn de sharks de beste mesjes, haal hier zeker 5 en ik denk soms wel 6 scheerbeurten van 3 pases uit. ben erg benieuwd naar die andere.
bokkie1888 Posted December 10, 2013 Posted December 10, 2013 "Starter" wil dolgraag deze mesjes uitproberen. Groetjes, Bokkie
Gijsplas Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 starter Ben sinds kort aan het double edged scheren en moet nog veel leren. Onder andere welke mesjes voor mij het meeste geschikt zijn. Leuke actie !!! Groetjes, Gijs
steefmobiel Posted December 15, 2013 Author Posted December 15, 2013 De resultaten zijn binnen. Voor de gevorderden viel het heel erg mee, 5 pakketten voor 5 deelnemers. Echter voor de starters was het een hoop werk. Voor 8 deelnemers random winners laten kiezen levert nogal wat dubbele resultaten op. De deelnemer die nummer 3 had was erg populair bij random.org, dit nummer kwam maar liefst 8 keer terug als resultaat voor ik 5 verschillende nummers had. Deelnemers starters: 1. Snowmiss 2. Marc 3. Timmert26 4. Kamp 5. Ydieresis 6. Tim 7. Bokkie1888 8. Gijsplas Resultaat starters: 1. Snowmiss 3. Timmert26 4. Kamp 6. Tim 7. Bokkie1888 Deelnemers gevorderd: 1. Noxa 2. Marco 3. Harkos 4. Vroem 5. Omnivac Resultaat gevorderd: 1. Noxa 2. Marco 3. Harkos 4. Vroem 5. Omnivac Als de heren winnaars zo vriendelijk willen zijn adresgegevens te pm'en, dan kunnen de brieven op de post. Alvast veel scheerplezier en hopelijk vinden jullie in deze sampler een mesje dat jullie goedkeuring kan dragen. mvg stephan
timmert26 Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Bedankt! Hier ziet vast een goede voor mij tussen!
Recommended Posts