bartje-p Posted August 14, 2021 Posted August 14, 2021 Ken je dat, heerlijke vakantie gehad, kom je er thuis achter dat je iets vergeten bent op het vakantie adres. In mijn geval een heerlijke Schick type J krabber. Geen kostbaarheid, maar toch baal ik daar stiekem best wel van, want het was een prima krabber. Heb nog geen reactie van de eigenaar gehad, wellicht dat ik hem nog laat opsturen vanuit Frankrijk? Vandaar dit topic. Wat zijn jullie aan scheergerei wel eens vergeten? En hoe erg vond je dat? 1
koenfucius Posted August 16, 2021 Posted August 16, 2021 Balen, inderdaad. Is me nog niet overkomen, maar ik neem meestal mijn Merkur 37C mee op vakantie - goed en makkelijk vervangbaar. Ik neem zeker geen dure of moeilijk vervangbare krabbers mee.
bartje-p Posted August 16, 2021 Author Posted August 16, 2021 Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, is jullie ook vast wel eens overkomen. Volgende keer wellicht inderdaad een moderne krabber meenemen, die nu nog te krijgen is. Goede tip.
Johnweggo Posted August 17, 2021 Posted August 17, 2021 Nog nooit overkomen. Vroeger nam ik voor mijn werk altijd goedkope zeepjes mee naar het buitenland en liet ik deze daar wel eens bewust achter voor gewichtsbesparing voor het terug vliegen. Maar op vakantie gingen gewoon de duurdere krabbers en open messen mee en nog nooit maar iets hiervan vergeten (afkloppen) 1
MacMarty89 Posted August 17, 2021 Posted August 17, 2021 Nog nooit overkomen. Check en dubbel check voordat je terug gaat naar huis. Controleren van de kluis, onder het bed, in de kasten, enz. Hoe dan ook, ik neem vrijwel altijd mijn Merkur 34C mee op vakantie en laat de duurdere krabbers lekker veilig thuis liggen. 2
JvdK Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Nee, nog nooit overkomen. Wel met duikvakanties bewust spullen achtergelaten om zo het extra gewicht van niet geheel droge duikuitrusting te compenseren. Vooral toen ik erachter kwam dat mijn “oude” achtergelaten t-shirts erg in trek waren bij de lokale Egyptenaren. Toen werd het bijna een sport om zoveel mogelijk t-shirts mee te kunnen nemen zonder overgewicht te moeten betalen 😁 1 1 1
JJ. Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Nee, nog nooit overkomen ook. Je bent de enige hier die zo nonchalant en flegmatiek omgaat met zijn scheergerei. Tssss… @ beepee1972 Haha 7
Recommended Posts