Chay_1974 Posted August 9, 2021 Posted August 9, 2021 Ik ben Marc, Sinds twee jaar ben ik geleidelijk een klassiek natscheerder geworden. Ik ben begonnen met een krabbertje van Qshave. Die was na een paar keer al krom. Toen bij So Fifties in Enschede een Parker 26C gekocht. Al gauw bleek dat die voor mij als dagelijks gereedschap wat te agressief was. Daarom een Edwin Jagger DE89 erbij gekocht. Die is voor dagelijks gebruik perfect, maar met een baard van twee dagen te mild. Daarna heb ik mijn arsenaal uitgebreid met een Merkur 38c. Perfect dingetje voor mij. Tot nu toe is mijn favoriete scheerkreme Taylor of old Bond Street Grapefruit Als ik foto's van scheerzepen en aftershaves op dit forum zie, bedenk ik mij dat ik een absolute beginner ben. Maar geleidelijk kan dat ook veranderen. Groet, 4
ChrisVanMeer Posted August 9, 2021 Posted August 9, 2021 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Executive Posted August 9, 2021 Posted August 9, 2021 Welkom Marc ! En betreft zepen en aftershaves het kan snel uit de hand lopen... als je eenmaal begint... Veel plezier hier 👍
JJ. Posted August 9, 2021 Posted August 9, 2021 Welkom Marc, en laat je niet gek maken door dat volk hier hoor. Je hebt drie krabbers al, dat zijn er 3 meer dan de meeste mensen hebben
Bartmen Posted August 10, 2021 Posted August 10, 2021 Welkom.... we zijn allemaal beginners volgens mij. Elke dag is anders
MacMarty89 Posted August 10, 2021 Posted August 10, 2021 Welkom, succes op de weg van het klassiek scheren.
Recommended Posts