Executive Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 Hoi, Via de pc kan ik in een topic zoeken met de optie (in dit forum). Dit zie ik op de telefoon niet en is best vervelend aangezien ik veel mobiel lees. En dus niet in een bepaald topic wat ik aan het lezen ben kan zoeken. Is dit gewoon niet mogelijk of ? Bedankt ! Groet Alex
ChrisVanMeer Posted August 5, 2021 Posted August 5, 2021 @ Executive ik heb even door de settings heen geklikt, maar daar kan ik het niet vinden. Ik heb een support request ingeschoten om te vragen of dit mogelijk is en als dit nu niet mogelijk is, dat ik dan gelijk dit als feature request aanvraag. 3 2
Executive Posted August 5, 2021 Author Posted August 5, 2021 @ChrisVanMeer Super! Bedankt voor het snelle oppakken 👍
ChrisVanMeer Posted August 5, 2021 Posted August 5, 2021 Ik heb het volgende antwoord terug gekregen van support: Quote This is correct as the quick search is not available on mobile, as per design Bij deze heb ik het feature request aangemaakt: https://invisioncommunity.com/forums/topic/462861-quick-search-this-topic-option-in-mobile-view/ 2 4
Recommended Posts