Jump to content

Kai Captain Titan Mild Pink

bartje-p
 Share

Recommended Posts

Ik ben vrij recent in het bezit van een AC type SE razor, de RR Hawk (black). Hierin gaan Artis Club type single edge mesjes. Ondertussen heb ik er 2 van Feather geprobeerd (Pro en Super) en 1 van Schick, de Pro-line P.

Met @ Frank heb ik een paar Pro-line mesjes geruild voor de Kai Captain Titan mild pink. Deze nu voor de 10e opeenvolgende dag gebruikt in deze krabber. En ik moet zeggen dat ik - op de 1e scheerbeurt na - onder de indruk ben. Dit mesje lijkt een oneindig leven te hebben, hoewel het lijkt dat het nu ietsje minder gaat worden. Super comfortabel, geen enkel sneetje en geen enkel nadelig effect na het scheren op de aftershave. Ze kosten ook wat, maar gezien de levensduur zijn ze die prijs meer dan waard. Ik ga binnenkort nog eens goed vergelijken met de Schick Proline P, maar ik vermoed dat mijn voorkeur toch uit zal gaan naar de Kai.

Ik kan niet beoordelen hoe dit mesje het zal doen in een Feather AC type mes helaas, dus dat zul je zelf uit moeten vinden. Kortom, zeer tevreden en wat mij betreft zeker een aanrader!

KAI-TM20%20-%20Kasho%20Kai%20Scheermesje

• I like it 4

Als het goed is worden ze vanavond bij me afgeleverd. De Schick P-30 mesjes zijn een stuk lastiger te krijgen. Ik wacht nog even met bestellingen uit Engeland (tot de Douane kinderziektes verdwenen zijn)

• I like it 1

• 1 month later...
Op 7-7-2021 om 17:41, Levi zei:

Goed om te lezen, nu de Schick mesjes te duur worden vanuit de UK zijn de Kai mesjes hier makkelijker aan te kopen.

Maar er is een oplossing…….via eBay kun je een doos met 10 verpakkingen kopen. Met de invoerrechten erbij kom je zo rond de 16 euro per doosje uit. Dan ben je voorlopig wel klaar.

• 4 months later...