Edsel Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Mijn naam is Edsel en ben sinds afgelopen september overgestapt van het scheren met de Wilkinson Quattro lijn op het traditioneel DE scheren. Aanvankelijk begonnen met een krabber van de Shaving Factory, dito kwast en Arko scheerstick. De achterliggende gedachte was om goedkoper uit te zijn. De mesjes zijn inderdaad stukken goedkoper. De aanschaf van meerdere krabbers (twee vintage Gillette en sinds vandaag een Fatip picolo) hebben mij echter al een flinke duit gekost. Het grote voordeel is dat ik het scheren weer als prettig ben gaan ervaren en geniet elke keer opnieuw van mijn scheerbeurten (vooral door het verbeteren van mijn techniek). Even lekker de boel de boel laten
pjdevos Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Hallo Edsel, welkom en veel klassiek plezier.
Marcel Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Welkom en veel plezier hier. En dat geld besparen, tja
Nix13 Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Welkom hier Edsel, en als je naar al die lekkere scheerzeep en crèmes hier dan voorbij ziet komen gaat dat besparen nog beter lukken
Snowmiss Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Hadden ze je al welkom geheten, zo niet dan bij deze
timmert26 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Welkom op dit verslavende forum!! kun je wel zeggen ja, ben hier net een week en ben al een voltallig starterspakket rijker
Recommended Posts