MacMarty89 Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 Run aan het einde van de dag CCleaner. Dit probleem heb ik overigens nooit met andere forums, ook niet op B&B ofzo.
ChrisVanMeer Posted July 4, 2021 Author Posted July 4, 2021 Jij bent de eerste die ik er over hoor, moet ik bekennen. Kun je eens een paar dagen CCleaner eens niet draaien en kijken of je het euvel nog steeds hebt?
MacMarty89 Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 Dan doet het euvel zich niet voor, nee. Ik draai natuurlijk CCleaner voor een reden: om cookies enz. te verwijderen na gebruik. Dit is echt het enige forum waar dit zich voordoet.
ChrisVanMeer Posted July 4, 2021 Author Posted July 4, 2021 Tja, ieder ander forum werkt weer anders. Ik kan er helaas weinig voor je aan veranderen, het is een globaal vinkje dat ik niet op userniveau kan overrulen.
ChrisVanMeer Posted July 4, 2021 Author Posted July 4, 2021 Ja, erg handig als veiligheidsmaatregel, dan weet je het als er mogelijk onterecht gebruik wordt gemaakt van je account. 1
Recommended Posts