Ga naar inhoud

Even voorstellen...

MacMarty89
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Meen dat ik ooit eens hier geregistreerd ben geweest, maar ik kan het niet meer achterhalen. Hoe dan ook, ik kom uit Noord-Brabant en scheer op traditionele wijze sinds 2010. Vaak lees ik mee op Badger & Blade, maar het heeft toch ook wel iets om actief te zijn op een Nederlands scheerforum. Iets over mijn scheergereedschap:

• Merkur Progress
  • Merkur 34c HD
  • Muhle R41
  • Muhle R89
  • Feather AS-D2 (nieuwste aanwinst sinds deze week)

Ik heb in het verleden nog andere krabbers gehad (E&J R89, Merkur Futur, enz.), maar bovenstaande units hebben de selectieronde doorstaan. Als het gaat om kwasten heb ik niet veel uitgeprobeerd buiten de Kent BK12, Simpson Duke 3 en nog wat Muhle spul. Die zijn allemaal verkocht, waardoor mijn huidige collectie alleen nog bestaat uit: Simpson Commodore X3 en een Semogue 820. Qua scheercème en -zeep is het te veel om op te noemen. Het varieert van Stirling, MWF, Arko, Cella (1KG), D.R. Harris, Razorock tot mijn nieuwste aankoop: Saponificio Varesino Stella Alpina (ge-wel-dig!). Na het scheren gebruik ik Lucky Tiger Aftershave & Face Tonic met aansluitend een balsem (ook hierin is de variatie groot). 

Groeten,

MacMarty89

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.