ChrisVanMeer Posted June 22, 2021 Share Posted June 22, 2021 Hoi! Mijn vrouw vind de Rebul Jasmine wel erg lekker, maar het lijkt wel alsof we die nergens goed kunnen bestellen. Al via Amazon geprobeerd, daar heb ik opeens het geld teruggestort gekregen omdat de verkoper niet kon leveren. Op de Rebul site kan ik hem niet in mijn mandje stoppen en mijn Turks is belabberd Voorheen heb ik het kunnen verkrijgen via Aydin Trading, maar volgens mij handelt @Yusuf niet meer in dit merk. https://www.rebul.com/rebul-jasmine-kolonya-100-ml Weet iemand een adresje? Of een Turkse webwinkel die dit merk verkoopt en ook betrouwbaar is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Executive Posted June 22, 2021 Share Posted June 22, 2021 Ik krijg hem in me winkelmandje. Je moet alleen een account aanmaken om te bestellen. Anders even een vertaling gebruiken in Firefox of Chrome? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted June 22, 2021 Share Posted June 22, 2021 @ChrisVanMeer helaas ook nergens meer tegengekomen. Heb Yusuf nog eens via Facebook benaderd maar lijkt daar ook verdwenen te zijn. Zal binnenkort nog eens kijken of ik er een berichtje aan kan wagen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted June 22, 2021 Author Share Posted June 22, 2021 Inmiddels de gok nog een keer gewaagd bij de oosterbuurse Amazon variant. Geplande levering zou volgende week dinsdag zijn. Ik laat van me horen of het gelukt is t.z.t. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted June 29, 2021 Author Share Posted June 29, 2021 Het spul lijkt morgen binnen te komen. Ben benieuwd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted June 30, 2021 Author Share Posted June 30, 2021 is binnen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts