TKus Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Sinds vorige week ben ik trotse bezitter van de Braun Scheerapparaat CoolTec CT2cc. Deze heb ik aangeschaft via http://bol.com. Ik gebruik de Braun Cooltec CT2cc sinds vorige week en ben zeer te spreken over het scheerapparaat. De huidirritatie en de droge huid waar ik voorheen veel last van had, is nu echt verleden tijd. Het aanbrengen/opsmeren van eau de toilet prikt niet meer en mijn huid is ook niet meer rood en voelt het zacht aan. Het koelelement op je huid is even wennen, maar went snel en voelt fijn aan. Het scheerresultaat is goed. Het Clean & Charge systeem is handig want het reinigt je scheerapparaat en laat het ook meteen op. Het enige nadeel is dat het reinigen behoorlijk lawaaierig is dus verstandig om dit niet te doen wanneer je badkamer in de buurt van een slaapkamer is. Het is zeker aan te raden scheerapparaat!
Marcel Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Welkom, wellicht dat je je ook kunt voorstellen in ons welkomstforum? Ik heb je bol.com partner site even hernoemd naar bol.com
Snuff Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 welkom op het forum, goed dat je een apparaat gevonden hebt dat werkt voor je, heb er geen kennis van want nooit met zoiets geschoren maar hé whatever works for you.
timmert26 Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 ik kan je uit ervaring zeggen dat die clean en charge leuk is en goed werkt. Maar bij mij gaf hij na elke scheerbeurt aan dat die op stand 3 gereinigd moest worden en ik na ±20 x de bak volhad en weer 18 euro moest neertellen voor een nieuwe. Ik kwam erachter dat spoelen met kokend water net zo goed hielp. Die frisse lucht is toch na 1x scheren weer weg. Ik heb zelf een braun series 7, fijn scheerapparaat maar lang niet zo glad als een mes.
marco Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 ik heb een phillips apparaat (wat trouwens in de verkoop staat) en ik snap echt niet waarom mensen electrisch scheren. Ik word absoluut niet glad, het duurt f*cking lang en ik hou er een schrale rode huid aan over. en dan dat irritante geluid! pffff doe mij maar een mesje....
marzman Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Ik denk vooral het gemak. Je kan droog scheren (in de file bijvoorbeeld). Van zo'n Philips kreeg ik ook altijd van die rode bultjes in mijn hals.
timmert26 Posted November 29, 2013 Posted November 29, 2013 Philips vond ik ook niet fijn. Irritatie en het duurde echt heel lang. Braun is veel sneller en scheert zonder irritatie, maar bij lange na niet zo glad als je met een mes haalt. Nadeel van elektrisch scheren is dat de haartje dus ook veel sneller weer terug zijn. Maar wat ik ook aangaf, 250 euro voor een scheerapparaat dan mag je er echter ook wel wat van verwachten.
Recommended Posts