JJ. Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Gillette Tech Personna Israeli Red Jiamei Cosmetic imitation bristle / Semogue OC LE 2012 greep , ‘Jan Zoethout Special’ Saponificio Varesino Settantesimo Anniversario Floïd Vigoroso 8
Levi Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 @Ator razor 🧐 ik zie daar een open kam op de Vector. Hoe bevalt hij je?
Ator razor Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 18 minuten geleden, Levi zei: @Ator razor 🧐 ik zie daar een open kam op de Vector. Hoe bevalt hij je? Bevalt me goed. Met open kam is hij net iets effectiever. De open kam op zich is goed, geen scherpe krassende tanden wat je nog wel eens kan hebben. Is de Vector mijn beste SE-krabber? Nee maar hij blijft wel. Dit is zo’n krabber die je af en toe moet gebruiken voor een paar dagen. Bij de vide, voor de badkamerdeur, heb ik een dienblad staan (tot ergernis van wederhelft 😄) waarop scheerspullen liggen uit mijn “voorraadkast” die ik dan rouleer. De Vector ligt er nu weer even op. 5
koenfucius Posted June 6, 2021 Author Posted June 6, 2021 @Wolf ik weet dat de Janus veel kritiek krijgt als niet comfortabel genoeg - ik ben blijkbaar een uitzondering, ik vind het een best aangename krabber (ik hou sowieso wel van eerder agressieve krabbers) en zeer effectief, behalve onder de neus (maar dat heb ik met wel meer krabbers en heeft meer te maken met het formaat van mijn reukorgaan😄). Ik gebruik vooral de hoogste standen (7-8-9), en het vaakst stand 8. 1 1
Jan Zoethout Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 SvdD 20210606. . . Noxzema "Classic" pre-shave crème. OUMO Brush kunsthars en huanghuali hout / SHD G5 SYN borstelkop. Noxzema "Cocoa Butter" scheercrème. Karve Christopher Bradley OC-C / Stork "Consul" greep. Astra Superior Stainless (6). Noxzema "Classic" ASB. 7
Wolf Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 1 uur terug, koenfucius zei: @Wolf ik weet dat de Janus veel kritiek krijgt als niet comfortabel genoeg - ik ben blijkbaar een uitzondering, ik vind het een best aangename krabber (ik hou sowieso wel van eerder agressieve krabbers) en zeer effectief, behalve onder de neus (maar dat heb ik met wel meer krabbers en heeft meer te maken met het formaat van mijn reukorgaan😄). Ik gebruik vooral de hoogste standen (7-8-9), en het vaakst stand 8. Ik vraag me af of ze misschien niet allemaal hetzelfde afgesteld zijn en of er misschien iets aan af te stellen is überhaupt. Heb al op verschillende manieren geprobeerd om met Eric contact op te nemen maar hij schijnt van de aardbol verdwenen te zijn. Ik ga er ook niet zelf aan prutsen. 2
Executive Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Vandaag toch maar weer de Arabische Super Iridium gebruikt. Nu alles glad in 2 passes zonder irritatie 🙄 ik snap er niks van 🤦♂️ zou het dan toch hetzelfde zijn... Merkur 38C Super Iridium Yaqi 26mm Proraso wit Pre Stirling Agar Pitralon AS Proraso blauw AS balm 7 1
dhr K Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Muhle rocca Gillette platinum (3) OKU Serrano Myrsol emulsion pre TFS Sera Proraso wit ASB L Villoresi Yerbamate EDT 9
UnShaven Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Razor: Timeless Bronze 0.38 Blade: Voskhod Soap: Sweyn Forkbeard Vanilla & Tabacco Leaf Brush: HJM Badger Aftershave: Williams Aqua Velva Aftershave: Hawkins & Brimble Elemi & Ginseng post suave balmEDT: Brut Original 6
Recommended Posts