Jump to content

Recommended Posts

Posted

Via Instagram kwam ik Oleg zijn account tegen waarmee hij zijn handgemaakte scheerkommen etaleerde. Ik moet zeggen dat het mooie parels zijn. Benieuwd of er hier al ervaringen met hem zijn?

Ik ben momenteel aan de praat met hem om deze kom te kopen ☺️.

0C96C38E-F460-41C9-8140-CF12BBEC17DB.jpeg

• I like it 5
Posted

@ChrisVanMeer , je kan best contact opnemen met Oleg via de VK app. Je zal ook Google translate nodig hebben om te vertalen naar het Russisch. Je kan betalen via Paypal. Kom plus verzending was €59 (verzending binnen 10 dagen).

E1F502FF-0594-464E-98AA-EE710C762E8A.png

• Thanks! 2
  • 3 weeks later...
Posted

Afmetingen van de grote kommen die ik bestel.

Diameter boven: 12cm

Diameter beneden: 6,5 cm

Diepte: 7cm

Voet: 2,5 cm

• I like it 2
Posted

Mooie kommen! Met behulp van Levi ook maar contact gezocht en met behulp van Google translate een mail in het Russisch verstuurd. Lijkt bijna op Frans …… NOT

• I like it 1
  • Haha 3
Posted

Ik heb er totaal geen problemen mee. Google translate doet perfect zijn werk. Oleg is heel duidelijk, correct en vlot. Prima kerel.

• I like it 1
Posted
14 minuten geleden, ChrisVanMeer zei:

Mij weerhoudt de taalbarriere wel.

Als je wilt kan ik de foto’s die ik krijg van zijn voorraad doorsturen naar jou…. Als er iets bij zit voor je bestel ik er gewoon twee. Stuur ik m daarna door naar jou. 

• I like it 3
  • Thanks! 1
  • 9 months later...