Soapcollector Posted May 11, 2021 Posted May 11, 2021 Hallo allemaal. Ik heb aardig wat kennis van zepen, maar niet van aftershaves. Regelmatig gebruik ik de peoraso groen aftershave Heerlijk verkwikkende geur, die helaas snel verdwijnt. Weet iemand eem aftershave ongeveer hetzelfde ruikt,maar lang blijft hangen? Bedankt!!!
bartje-p Posted May 11, 2021 Posted May 11, 2021 After shaves hebben niet als doel om lang te blijven hangen, wel om de huid te verzorgen na het scheren. Wil je iets dat langer blijft hangen, zul je richting EdT of EdP moeten uitkijken. Overigens gebruik ik tot volle tevredenheid de Pitralon classic. Ook een erg frisse geur, die voor mij wel redelijk lang blijft hangen. Voor de omgeving wat minder lang, en dat geldt voor de meeste after shaves. 2 1
Baardgaard Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Awesome Sauce van Phoenix Artisan Accoutrements. 1
wjb Posted May 30, 2022 Posted May 30, 2022 IDD Awesome sauce van PAA is top en blijft veel langer hangen en heeft ook iets meer menthol kick nog. prima te combineren met Proraso groen. Ik kan Awesome sauce aanbevelen in de zeep (ruikt als proraso groen aftershave dus niet de zeep) de aftershave splash maar ook de Awesome sauce starjelly. deze laatste vind ik ook een perfecte balsem. jammer dat je dit setje in US bij de bron moet bestellen dus kost wat om het hier te krijgen maar kan het niet laten om deze 3 weer te gaan bestellen. proraso groen is de inspriratie geweest voor Awesome sauce dus vandaar de vrijwel identieke geur. 1
Recommended Posts